nou heb mijn smartje te koop gezet..... nu hopen dat ie snel verkocht wordt.. Oltimer zet ik morgen wel te koop... Tis wat he! Morgen nog wat positie kleertjes kopen...heb nog maar 1 broek die ik aan kan is een beetje weinig!
ik ben moe en misselijk en zwanger? Of schijnzwanger ofzo, of heb je dan geen positieve testen....word langzaam knettergek hier...
Nou de joehoe kun je nog weg laten.... op de echo was niets te zien (kan natuurlijk) kan ook 'rest' van mk zijn. Woensdag bloedprikken, donderdag uitslag en weer echo
humza dan ga ik maar rondsletten hier op t forum; doe ik eigenlijk nooit maar er zitten best grappige topics tussen hi hi
wek, dan gaak ook wel in ons verse parfumbedje liggen. klingelman meeslepen (ik hoor m snurken hier benee op bank( en morgen even rustig aan, en dan hard werken humzzzz liefs klingel
Tuurlijk! Iedereen heeft recht op een Veronika, daarom ben ik hierrrrrrrrrrrr voor jullie! Even iets serieus, ik had vanavond ineens waterige afscheiding, met beetje (bruin) bloed... zou bijna ook zeggen: "wek" wat is dit nu weer! Misschien eerder ongi? Is niet gebeurd sinds ik het in de gaten hou, ben super regelmatig, zelfs het tijdstip dat de arriveren is steeds hetzelfde. Oeps Cin, van je testen! Maareh zag je er nou iets op? Ben ik de laatste vanavond? Dan geef ik iedereen een extra dekentje want het is koud buiten! Slaap lekker!