boodschapze! Hier luier dag... Huis beetje schoonmaken..boodschappen doen... was doen... en verder niets! Heerlijk!
Moge! Edit: Was ff Pokemon aan t kijken (verslaving waar ik niet vanaf kom...) en ga nu maar ff ontbijtje fixen
morge zwanger meisje ja heb heerlijk geslapen , nee heb niet geklust mannetje is er niet vanaaf komt hij weer thuis en heb hem al gewaarschuwd dat ik zo krols als de pest ben ere gister wel nog geklust ! en hoe gaat het met jou ? en je symptomen ?
Gaat goed hoor, ben erg onzeker, maar dat schijnt er bij te horen... Wat wel handig is is dat ik spontaan van mijn choco-verslaving genezen ben! Ga t vanmiddag aan mijn mamsie vertellen. Heb een boekje gekocht: "En dan ben je oma" over een moeder die verteld dat haar dochter voor t eerst zwanger werd. Ben benieuwd hoe ze reageert
ze zal vast wel gaan huilen denk ik.... Ben er toch een beetje zenuwachtig over. Maaruh, mijn zelf gemaakte bladerdeeg/kaas/ham broodjes zijn klaar, dus ga hubbie ff ontbijtje op bed geven. (Ff krediet opbouwen voor de komende maanden, dan mag hij t voor mij doen )
Ja helaas wel.. Ga nu naar de huisarts want ben het wel beu nu hoor... en ook een kortere cyclus, zo gek. Dinsdag heb ik een afspraak! En hoeis het bij jou? Hoe gaat het met je rug?