Nee is ook zo, het is ook 'nog maar' de ha. Ben wel benieuwd naar wat hij gaat doen. Trouwens, als ik zo ineens verdwijn dan zijn de schoonouders gearriveerd
Ah, tis rustig, merk ik. Hier ook een rustige ochtend. Ben alleen thuis met kleine man. Grote man zeker halve dag bezig met klusje hier, klusje daar... Nou ja, dan ga ik zo maar strijken...
Hé Milla, Voor HA zou ik manlief ook niet meevragen, tenzij hij het zelf graag wilde natuurlijk... Ben ook benieuwd wat HA gaat doen/zeggen. Heb je wel een fijne?
Ik ben m'n ei kwijt en begin er zelf de humor wel van in te zien zo langzamerhand... Weet niet of jij dat ook grappig vind?
Gaab gaat een leuk weekend tegemoet Inderdaad lastig Cin, van je ei. Als je maar positief kunt blijven dan...
mannetje komt vanaaf pas thuis dus dan gaat het pas leuk worden geef je kleine mannetje een weltrusten kusje hihi
Hij zal vanzelf wel een keer komen. Of al geweest zijn maar m'n temp blijft laag dus dat lijkt me niet. We blijven positief doorklussen
Ik moet alleen nog even een ovutest momentje vinden vandaag... Ik stop er maar even één in m'n tas en dan zien we wel.