Ben ik weer: Gaab: wel beetje zekerder gedurende de hele dag, maar op momenten van kramp of steekjes, laait steeds weer golf van onzekerheid door mijn lijf. Geen bloedverlies meer gehad, maar denk ook niet dat ik dat nog zou overleven... ...nou goed, misschien beetje overdreven, maar ben net weer een beetje lichamelijk opgekrabbeld. Ondanks toenemende zekerheid besloten niet naar Jonge Gezinnenbeurs te gaan. Heb er gewoon niet meer zo'n zin in en ben toch nog te onzeker dat het daarna altijd nog fout kan gaan. Ga tegen die tijd wel naar 9 maanden-beurs, in februari, met dikke waggelbuik en rondgegeten op de Huishoudbeurs
Hallo jeanine! Zo, nu pas ontbijten! Ik heb er al weer een halve dag op zitten... Ben soms nog wel jaloers op niet-mama's, als het gaat om uitslapen...
ja dat geloof ik dat je nog wel onzeker ben, en idd vooral bij iedereen steekje of iets gelukkig ben je lichamelijk alweer wat beter geworden , ik heb ook een keer veel bloed verloren weet hoe slap en alles je ervan word hihi 9 maanden beurs is ook leuk ben ik vorig jaar ook geweest samen met me zusje
Zullen we samen gaan? Neem aan dat manlief van Gaab weet wat rechts is, en dat hij dit keer niet kán missen
Dames ik ga er vandoor, nog even tandenpoetsen en dan zal het bezoek wel voor de deur staan. We gaan de stad in, een wandeling maken en naar een museum, dus wel een leuk programma. Tot morgen! (Hopelijk met een ei onder m'n arm, hehe)
Klinkt gezellig Cin! Veel plezier en tot gauw. PS: als je onderweg een ei ziet liggen, wel oprapen hè! Zo'n Fabergé-ei uit het museum mag je dan weer niet meenemen...
ja zo tussen boodschappen opruimen/kleine meid vermaken door ze slaapt nog maar 1 x per dag rond 12.00/12.30 en dan 1.30-2.00 uur 9maanden beurs lijkt me goed plan, zusje wou naar jonge gezinnebeurs, maar dat kan ik nu even echt niet aan Hoelaat is Siem 's ochteds wakker? @ Cin, leuk museum wat te zien? @ Gaby, dnek dat ie morgen/overmorgen echt flink omhoog schiet je temp
Daarom zei ik het ook, dat had ik onthouden. Anders kun je na het schot zelf een beetje naar rechts gaan hangen
ik snap dat je dat nu nog niet aan kan small die jonge gezinnen beurs KNUFF hoop ook dat me temp morgen omhoog gaat maar ik voel me ei altijd heel duidelijk dus ik weet wel precies waneer ik hem heb
's ochtends rond 7.45 uit zichzelf, maar doordeweeks, als we moeten werken, maken we hem om 7.00 uur wakker. Hij slaapt nog tussen 10.00 en 12.00 ca. 1,5 tot 2 uur gemiddeld, en nog een keer tussen 15.00 en 17.00 ook zo'n 1,5 á 2 uur. Om 20.00 gaat ie dan weer naar bed. Ik vind die slaapjes niet zo heel erg, maar het beperkt je een beetje natuurlijk. Maar ik kan me voorstellen dat dat helemaal is, wanneer je zo'n totale breek in de dag hebt, zoals bij jouw dochter...
Heerlijk ik kan er wel de hele dag in blijven liggen.. gisteren ons bedje verschoond dus was heerlijk fris alleen mijn schoonouders hebben gebeld, komen morgen langs ieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ik vind gewoon dat we met z'n allen naar de 9 maanden-beurs moeten gaan! HH-beurs is dan ook en dan maken we er gewoon een augustusbus-uitje van. Met een echte bus, die eerst heel Nederland aandoet om iedereen op te halen