lekker hé altijd weer zo'n fris bedje ik had hem gister ook verschoont oooooowww leuk vooruit zicht ,schoonouders op bezoek
Juud wat een geweldig idee! Dat lijkt me hartstikke leuk Geweldig! Iedereen roze shirtjes aan whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Jij moet er de hele dag straks in liggen en hebt het gedaan voor je mannetje zodat jij vanavond leuke spelletjes kan doen Tja en nu wordt het dus op mijn vrije dagje ook nog even de kamers schoonmaken voor het zicht.... Mijn schoonmoeder gaat nog net niet met een witte handschoen over meubels :x stampstamp dus straks maar even soppen. STAMPSTAMP
whahaha zo kan je het ook bekijken, kan ik hem weer lekker vies maken jeetje is zij zo erg je schoonmama ? ik zou daar echt niet tegen kunnen veel suc6 er mee alvast
Heeft gordon of gerard joling niet z'n bus whoehahahahahahaha.... Groepsfoto daar ben ik ook mee eens Een echte bus met een paar kakelende dames GEWELDIG zie het al helemaal voor je.. en dat ie ons ook allemaal ophaalt whahahah de buren *GIL*
hoe is het hier met iedereen? Is er nog wat gebeurd?! Hier een saai dagje vandaag. Mannetje is hele dag weg en ik heb nog een berg wasgoed liggen.. Ik heb wel een gelukje gehad met schoonmoeder, ze heeft hier gister de hele kamer uitgebreid schoongemaakt. Willen jullie der ook lenen?! Goed idee met z'n allen in een roze bus naar de jonge gezinnenbeurs! Ik ben voor! hihi...
ojee, mijn schoonmoeder is ook zo... en pas sinds n maand of 2 verzte ik me e tegen. We hebben het kei druk, werken alle 2, ik heb fibrolyalgie en alles bij elkaar dus even geen tijd om huis te doen. Man en ik hebben besloten dat kwality time met kleine meid belangrijker is dan huis spik en span
Ja het is echt SCHOON mama.. Ze komen ook altijd op het tijdstip dat er nog van alles over de grond zwerft of dat er nog een vuile vaat in de keuken staat. Ja ik ben niet zo modern dat ik een afwasmachine heb.. zijn wel op zoek trouwens Ze is ook altijd echt stipt op tijd en het haar ja dat zit altijd netjes. Al gaat er een windkracht 10 door dat haar.. Dat blijft zitten