Ben niet zo creatief, en al helemaal niet met de compu, maar in mijn album het shirt dat we dan aankunnen. Ook verkrijgbaar in positiematen
Heee meiden, als Gaab was gaat ophangen, ga ik effe strijken. Zet de plank wel voor de compu, kan ik af en toe effe F5-en...
haha.. GEWELDIG! ik zie ons al lopen... @ gaab: ja, vrees dat jij dan net zo'n leuke en gezellige hebt als ik.. als ik in de buurt had gewoond, was ik langsgekomen.. hadden we ons samen kunnen vervelen Ik zit ondertussen ff op rtlgemist.nl
Evern over die schoonmama's: Ik heb het zoooooo getroffen! Gelukkig geen bemoeial, geen opmerkingen over juishouden en klaarstaan wanneer nodig :-D
Ik ben ook heel blij hoor, met mijn schoonmama! Zoals ik net al zei, ze komt hier gewoon langs (als ik ziek ben of in een dip zit, of wat dan ook) om het huis te doen.. en dan ook het liefste het heeeele huis.. hihi.. maar ook om gewoon gezellig te kletsen en koffie te leuten! Het is echt een lieverd! Heerlijk is dat hoor! (vind je niet Juud!?)
@ Juud, leuk ontwerp eens kijken of we het werkelijkheid kunnen maken die shirts wel erg fijn dat je het getroffen hebt met schoonmama
ben ik weer haha ja remmar jmmr dat je zo ver weg woon anders hadden we idd samen kunnen vervelen juud wat gaaf die shirtjes
He meiden! Wat lief dat jullie zo geinteresseerd zijn in mijn afspraak met HA. Ik hoop dat we iig een zaadjes en samenlevingstest krijgen. Alhoewel man al 2 kindjes heeft, dus die zaadjes test zal er wel niet inzitten. En een bloedtest om hormonen etc te checken zou ook fijn zijn, dan weten we iig al wat. Heb trouwens idd een hele fijne huisarts.
He juud leuke man heb je trouwens! is het jullie eigen motor, wat is het er voor 1? Mannetje heeft er ook 1 alleen weigert altijd het pak aan te doen...!
milla je heb toch zelf wel een eisprong ? hoop dat de huisarts je dan door verwijs naar de gyn die doet samelevings test die heb ik ook al 2 keer gehad maar ik hoorde in een topic die ik geopent had dat niet alle ziekenhuizen zo'n test doen
Moet toch wel ergens te drukken zijn? Ik vind mijn schoonmoeder bijna nog leuker (als type mens) dan mijn eigen moeder, maar liefde voor moeder gaat boven alles natuurlijk
hij moet wel pak aan doen hoor anders krijg hij van mij billen koek ! ik rij ook motor en me vriend ook wij hebben ook een motor
Hé Milla, Die op de foto is mijn eigen motor (geweest, weggedaan toen zwanger van Siem) en mijn man had ook een eigen motor. Als dit kindje geboren is, kopen we weer een motor, eentje die we allebei goed hanteren kunnen (ca. 750-1000cc, sportieve tourmotor). Dank je! Vind mijn man ook heel leuk Hij trekt trouwens altijd pak aan. Is heel bewust rijder, al kan ie hem best opentrekken hoor (220 km/u in Duitsland...)
je kan het ook zlef doen met spullen van HEMA moet je het op hun speciaal papier in spiegelbeeld printen en dan op shirt strijken
Net trouwnes Jehowa getuigens aan de deur gehad. Soms stuur ik ze meteen weg, vandaag even aangehoord. Ze doen ook hun best en wat hun denken de goede weg te zijn. Kan ik iemand blij maken met boekjes ha ha
Goedemorgen meisjes, Fijn dat je geen bloedverlies meer hebt gehad Juud en dat het nu goed gaat! Gaby spannend je ei komt eraan! Gisteren een knalpositieve ovulatietest....maar vandaag ook! Huh? Kan je piek zo lang duren?
ow ik vind dat zo super irri als ze daarvoor aan de deur komen voor hun doen doen ze ook goed maar ik vind het net zoiets als bedelen en ik denk als iemand in god gelooft gaat hij toch wel uitzich zelf naar de kerk of zo ?