jaaaaa samen met jou, hebben we samen een ei ja sommige hebben wel 2 a3 dagen een positieve ovulatie test maar nog wel door klussen want je ei moet er dan nog aan komen
net lekker broodje in oven gedaan straks lekker bieslook room kaas erop en lekkere zalm.... mmmmmmm dat word smullen
euh wat is rk ? ik heb geen religie , ben er ook niet mee op geroeit en om eerlijk te zijn intereseer het me niet zo ik weet er ook niet zo heel veel vanaf
Wat ik het vervelendst vind, is dat ze dan kinderen meenemen, én die het verhaal willen laten doen... Dan zeg ik er ook altijd bij dat ik het niet netjes van mezelf zou vinden als ik dat kind geen kans geef, maar dat ik geen interesse heb, dus het puur voor het kind doe. Dan kijk ik de ouder/begeleider evn doordringend aan en neem zo'n boekje van het kind aan. 1 keer wilde ik zelfs vragen of het meisje (7/8 jaar) het leuk vond om dat zo te doen, maar toen bedacht ik me maar...
haha doe maar niet aan mij denken dan gaat het niet lukken (of wel) hahahhahahahahahaha nee ff serieus je moet nog wel door blijven klussen meid je ei is nu nog niet geweest hou nog ff vol want hij komt er nu heel snel aan!
nouja een kind mee en ze weten dat mensen dan wel doen luisteren als er een kind bij is vind het echt belaggerlijk
@ Gaby, RK is Rooms Katholiek, dus zelfde als de Paus @ Juud, hie rnemen ze geen kidneren mee, en ze waren dit keer niet eens opdringerig
Dank je Small! Eerst maar eens een inschrijving houden. Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs/en zelfs iets met wonen-beurs ? 1. Juud
Eerst maar eens een inschrijving houden. Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs/en zelfs iets met wonen-beurs ? 1. Juud 2. gaby
Eerst maar eens een inschrijving houden. Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs/en zelfs iets met wonen-beurs ? 1. Juud 2. gaby 3. jeanine
ja ben ook weer van de partij.. .Mijn woonkamer/keuken wcen douche zijn zo goed als schoon. Manlief heeft de stofzuiger ter hand genomen... nog even straks de losse dingen allemaal opruimen en dan is het voor het zicht weer helemaal top Ja wil morgen nog wel ff uit kunnen slapen