En de bus rijdt verder voor de augustusbeebs

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door limmeke, 2 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Mannetje was net even thuis, is nu weer aan het werk.
    Verhaal verteld, met brok in keel en paar traantje sinaantocht.
    Geeft ie me n dikke knuffel, je bent vast niet de enige, en komt allemaal goed.
    lieve schat :)

was trouwens ook medicijnen wezen ophalen.
    kleine meid mee, ik leg recept voor ondertussen komt kleine meid met foldertjes aanzetten. Na de 5e folder over swangerschap zij de apotheker, ze wilt wel erg graag een broertje of zusje :) ha ha
    uit eindelijk toen we klaar waren had ik 1 folder over acceptatie, 2 over baarmoederhalskaker en 18 over zwangerschap......

2. debsje1977

debsje1977 Niet meer actief

die kleine meid van jullie is een slimpie small ;)

heb ffies de twee banken waar we tussen zitten te dubben op em em em gezet

3. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    nou, idd echt wel! volgens mij hoef ik ze officieel niet eens meer te draaien, als ik het goed heb.. maarja, heb nog geen zin om dat op het werk te gaan vertellen.. hihi.. ben wel ff toe aan een paar dagen vrij! :D

Wij hebben dan een 4-zits en 2 fauteuils. Daarbij hebben we een grote eettafel in de kamer met 4 kleine fauteuiltjes, die kunnen we er dan altijd bij aan zetten als we meer visite hebben, ideaal!

4. Remmar

Remmar VIP lid

25 mrt 2008
    5.181
    0
    0
    Overijssel
    aah, super lief van je mannetje, toch?!

hihi, moet wel lachen om die kleine meid van jullie! ik zie het al zo voor me...

@ debs: ik ga ff kijken!

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    goedegaapmorgenmiddag augustbusbabes!

hebben we het hier over banken?

ha, dan de onze: wij hebben een soort van U bank.
    hij is onwjs lang (zeker 4 meter) en daat dan links 1.5 meter de bocht om en aan de andere kant 2 meter 8)

kortom daar past heel em em em wel op denk ik!

nu even bijlezen en zo giga-reageer-bericht! ;)

liefs
    klingel

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    zo klaar met werken. planning belde nog.. of ik vanmiddag even wilde uithelpen.. ik zeg toedeledokie.. kga hierna lekker naar huis, werken met koorts etc.. heerlijk meelevend werd geantwoord: heb je morgenmiddag dan wel tijd? pfff

kheb ruzie met mijn ei detector: gisteren was streepje iets duidelijker, dus had hoop dat die vandaag weer wat duidelijker was.. nou.. iemand een vergrootglas voor me? heb vanmorgen om half 9 voor laatst gepiepelt en net voor naar huis gaan kopje koffie gehad.. zou dat het zijn? dat kopje koffie?

heftig nieuws smalletje, maar wel goed dat nu actie wordt ondernomen.. laat maar komen dat ei he!

heb hier een hele oude 3 zitter staan, die lekker diep is zodat je er met 2 man heerlijk op kan liggen.. en 2 grote stoelen.. we gaan kijken voor nieuwe bank die als vereiste moet hebben.. we moeten er lekker samen op kunnen liggen :)

zou gaan voor hoekbank debs.

7. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @lim: hums, kan je de fotos plaatsen van je testen?
    ik denk niet dat wel/niet drinken zoveel invloed heet hoor.

ik hou er zelf helemaal geen rekening mee en toch is het altijd heel duidelijk.
    ook hou ik me niet persee aan de 4 uur niet plassen; als je LH piek eraan komt is dat ook wel te zien met een miniplasje!

kan best dat je test vanav weer donkderer wordt; dat verwacht ik wel!

liefs
    klingel

8. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ limmie... jah heb je al je teststrookjes nog

@ smally: volgens mij verwacht je dochter een zusje... ivm die folder over baarmoeder nog wattes. Daar is toch nu een vactinatie voor. Whaha ben je alvast voorbereid op een meisje..

*zet ego ding aan*
    oowh ik ben misselijk en ik heb het warm... ik ben nog steeds niet lekker... Ik begin ook pijn in mijn heup te krijgen en dat is een PMS-je... wat heb ik nu weer onder de leden?
    *zet ego ding uit*

:)

9. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ooohh smallville dus toch ook aan de clomid :(
    hoop dat alles wel gaat werken !

limmeke wat een gasten daar bij jou van de plannig zijn zeker collega's van de mijne :(
    ik zei toch dat ze mij vandaag 3 uur te weinig hadden gezet op me rooster!
    dus ik was eigenlijk vanmorgen vrij maar ik had met die vrouw waar ik vanmiddag mnmoest werken dat ik smorgens wel kom (vind ik beter en zij ook)
    belde me teamleider net ja gaby waarom was jij vanmorgen niet bij een client ik zeg nou omdat er voor deze ochtend geen opstond ow zijn ze jouw vergeten te bellen dan :( daar krijg je toch ook wat van ik ga nu echt niet werken ze krijgen me maar wat daar!

nou ik heb nu duidelijk me eisprong dus ik ga ook ff me banner aanpassen ;)

10. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ klingeling: haaaj

11. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ gaby: spannend

12. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    hee meiden, hoest hier? smallville nieuws gehad, ga ik zo even terugzoeken en lezen. Fijn dat ze iets gaan ondernemen!

wordt er verder nog gechat, of is dat alweer een tijd geleden? steeds als ik ga kijken, is er niemand online... :(

hier maar weer wachten op WOD (te weinig geklust)

13. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja :D

aan het klussen ligt het echt niet';)

14. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ow wacht ik had het verkeerd erop gezet

eisprong = eisprongEN ik voel het links en rechts

15. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    balen dat jullie te weinig hebben geklust !

16. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ milk: balen meid...

17. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    import drentherella
    @jedid: zwaai! haai! :D
    ben je niet lekker? KNUF

@limmeke: kom es door met die testjes

@gaby: voel jij links en rechts ei? :(: ik altijd alleen maar rechts (vind ik ook weer vreemd waarom is links zo LUI)

@mezelf: voet=blauw en ik ben er flauw van

klingel

18. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    gaby: van die foontjes krijg ik regelmatig hahaha. dan zoeken ze het zich ook maar uit hoor.

*newsflash* Limmeke denkt hmm.. lijk wel incontinent.. limmeke naar WC en tadaaaaaaaaaaaaaa helder slijmerig spulletje cm's lang uittrekbaar. Grappig omdat ovu zegt komt nix aan hoor.

En nu ? hoelang kan dat slijm aanwezig zijn? uren, dagen, weken? en is dat teken dat ei er wel aankomt?

*doet rondedansje... kheb zomaar draadjes kunnen trekkuh*

kom dames, help mij eens op weg.. ik ben nog maagd he, is mijn eerste keer hehehe.. en jullie zijn de ervaringsdeskundigen!

19. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    ja ik voel het nu aan beiden zijdens :confused:
    we wachten wel af ;)
    weet dat ik hem de andere keer links had maar verder terug weet ik het niet meer
    ja dat is wle vreemd dat je hem alleen links heb , maar gelukkig heb je er wel 1 ;)

20. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Tja, hoe zal ik het zeggen.
    Ik had steeds twee gedachten:
    1. als ik nu zwanger wordt, hoef ik die klussen op werk niet meer te doen, etc.
    2. had het gevoel dat 30 zijn laat is om moeder te worden, dus wilde daarom beetje 'haast' maken.

Heb beide deze maand kunnen loslaten: er zijn veel meiden hier die ook gewoon na hun 30ste moeder worden, ik ben nog niet te laat, dus doe maar rustig aan. En om de werktaken te omzeilen: pech, moet ik ze maar gewoon doen. Met als gevolg: alleen klussen als we beide zin hadden (nu pas 2 keer deze cyclus, laatste keer vr).
    Ben nu dus wel aan het tempen en vind het intrigerend hoeveel je ervan over je eigen lichaam kunt leren. Temp lijkt nu pas te stijgen, dus heb blijkbaar korte LF (als ik nu regelmatig ben, wsl maar 10 dagen LF).

Deel Deze Pagina