Haha die beurzen meiden.... sla ik over.... ben niet zo'n beurzenmeisje, hihihi! Gaby heb volgens mij een goede eisprong, heb steeds goede ovu testen gehad enzo. Moet in Nijmegen naar ZH dus die zullen al die testen wel hebben.
Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs ? 1. Juud 2. gaby 3. jeanine 4. Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) dit keer denk ik zonder mama, die gaat meestal ergens halverwege zitten zodat mijn zusje en ik gaan verder onderzoeken
Nu vind ik het alleen wel eng,, heb nu al over allerlei onderzoeken gelezen, zoals HSG.. moet je dus eigenlijk niet doen, zoveel zoeken op het net...
die testen heb je niet veel nodig een spuitje (omzaad eruit te halen) zo'n glaasje en een microscoop ! ze doen het gelijk als je er bij ben ik heb ook de zaadjes gezien maar omdat zo'n test vaak niet betrouwbaar is of zo doet niet elke ziekenhuis het want bij mijn eerste test was er geen enkele zaadcel gevonden maar bij de 2de test waren ze er volop
Ja ben maar de handdoeken aan het opvouwen dat kan zo voor de pc.. Lekker makkelijk af en toe op F5 drukken
je word miss wle eerst op clamidia getest dat doen ze bij elke vrouw als je dat namelijk heb heb je wel een eisprong maaar komt je eitje niet goed door je eileider of zo heen ik ben ook getest
om eerlijk te zijn hebben me vriend en ik heel erg zitten huilen want hij zei dat er geen 1 zaadcel was drom had ik die topic toen ook geopent en daarom is zo'n test niet zo heel betrouwbaar
Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs ? 1. Juud 2. gaby 3. jeanine 4. Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) 5. Remmar!
Heb die testen allemaal al eens gehad, in het begin met millaman. toen het serieus werd hebben we alles allebei eens laten testen, hadden beide beetje wilde tijd gehad, dus ... maar hadden niks, gelukkig!