Ook ik wil een samenvatting, kon vanmorgen niet op internet... en ik heb nog wel zon mooie dikke vette streep op mijn test! Duidelijk dikker dan 2 dagen geleden dus heb nu wel hoop dat ik gewoon weer zwanger ben!
wauw lautje wat lees ik nu alvast ook een voorzichtige gefeliciteerd het kan bijna niet anders als de streep steeds beter zichbaar word meiden gaan jullie ook mee naar de 9 maanden en huishoudbeurs ?
Ik zou wel weer een banner willen maar gelukkig weet ik toch niet op wanneer ik hem zou moeten instellen...
Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs ? 1. Juud 2. gaby 3. jeanine 4. Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) 5. Remmar! 6. Pixie 7. Natjes 8. Jedidjah 9. Lautje1979 Plaatje moet erbij blijven: [ img]http://i63.servimg.com/u/f63/12/73/74/54/rain8013.jpg[ /img] Zonder spatie's dan
ja lautje hihi snap ik dat je wel een banner neer wil zetten zou ook niet weten hoe je hem in moet stellen op welke datum hihi
ik ben ondertussen bij blz 920, hubbie is zich aan het scheren omdat ik zei dat hij prikte, haha. Zo maar even boodschapjes doen samen. Misschien (hopelijk) tot later vandaag!
@lautje: gefeliciteerd meid, volgens mij ben je weer hartstikke zwanger! @natjes: ja het is een tweedehandse V40 diesel, 2002, wel echt geluk gehad met de kleur en de bekleding, zwart van buiten en binnen antraciet stof en zwart leer, echt super. Is toch iets dat je niet echt kunt kiezen tweedehands. Zijn er heel blij mee en het rijdt super!