ik kon toen ook niet zo goed tegen clomid mijn humeur was alles behalve prettig voor mijn mannetje, gelukkig maar 1 maand moeten nemen.
ik zit nu alweer in ronde 3 idd mannetje moet het vaak ontgrendelen, maar ik ben ook vaak gewoon niet lekker en heb ook soort opvliegers ervan had jij dat ook ? ow sorry zag je hele banner niet staan , ja wel je banner maar niet het aftellen zeg maar, ik zag het wel van je kindjes , las er over heen
waar had ik toen last van? bijgekomen ( en ik was net op dieet en toch bijkomen), slecht humeur en ja ook opvliegers.
goedenavond! Weet iemand van jullie wat een cirkel in je tempkaart betekent? Zoals ik in het begin heb staan en nu weer?
Hai ladies, Leuk dat jullie naar de 9 maanden beurs gaan! Ik ga nog maar even niet mee, eerst maar eens zwanger worden zeg ik Bij mij zijn de gearriveerd! Bah, ik had gisteren al rare afscheiding. Heb wel het gevoel dat het hier gerommeld heeft deze ronde, had hele lichte streepjes - daarna weer totaal geen streepjes -, ben voor het eerst op afwijkende dag ongi sinds ik het bij houd, en voel me ook anders dan anders. Maar goed, toch niet raak dus, en op naar de volgende ronde! [-o< (o nee, eerst nog ronde overslaan hadden we bedacht).
He balen Veronika. Enne ik denk eigenlijk zelfde over de 9maanden beurs als Veronica, eerst maar zwanger zien te worden. Hier niks nieuws te melden, ga zo lekker naar bedje toe. Trusten
ik baal, was zo blij met dikke streep, maar vandaag een klein beetje bloedverlies, nu dus weer volop twijfel zou t wel, zou t niet en zo ja zal het dan nu wel goed gaan, was t maar vast donderdag.....
Hai Lautje, wat word jij heen en weer geslingerd zeg, meid, lijkt me echt ellendig voor je. Hebben ze jou niet geadviseerd om even te wachten, na je mk? Ik weet niet of het per se wat betekent hoor, je bloedverlies, probeer toch maar rustig af te wachten. En hoezo donderdag? Ik dacht dat je dinsdag ging? Of krijg je de uitslag dan donderdag.... Bowen: onze beurt komt hopelijk ook snel! Ik ook slapen nu, ben ik alweer de hekkensluiter? Slaap lekker allemaal en tot morgen.
*klingel komt bus binnen stommelen na super-werk-avond-zonder-teen-te-hebben-gevoeld haaaaaaai iedereen hoest? ik vraag net als jed, die er geen antwoord op kreeg trouwens *foeiii* om een update! morgen lekker vrij en vast wel gillen hier. liefs klingel.