mogguh meisjes! En de update: viel weinig te updaten eigenlijk? Alleen dat we met meerdere in februari naar de 9 maandenbeurs gaan!
morgen iedereen ja idd net als natjes zeg , er is niet veel te vertellen maar slap geouwehoert ! maar lautje zou als je nog kan lezen was haar streep wat beter te zijn dan van de week maar nu heeft ze iets bloed verlies! nou ik verwacht toch echt vandaag of morgen me ei, me temp is het zelfde als afgelopen ronde
Goedemorgen allemaal! Miranda (ik dus) wil ook wel een update! Heb het hele weekend niet bij kunnen lezen omdat we druk op auto-zoektocht waren. Helaas auto van mannetje niet door de apk, dus nieuwe auto nodig! Gelijk gezocht naar gezinsauto Morgen mag ik onze dikke vette Ford Mondeo Station ophalen. Daar kunnen zeker 3 kids op de achterbank verblijven! En verder, ongi is gisteren echt doorgebroken.... dus dinsdag zwemmers inleveren en starten met onderzoeken maar toch ook
Aha, slap geouwehoer dus weer......waarom sta ik hier niet van te kijken? Daarom ben ik ook zo blij dat ik jullie weer gevonden hebben. Dat miste ik toch wel bij het nod-forum. Hè Lautje, we hopen er het beste van! Duimen draaien.
hey meid jammer dat de ongie toch echt is gekomen! wel fijn dat julllie nu onderzocht gaan worden, en laat die zaadjes niet telang en te koud staan hé snap echt niet waarom je ha dat heeft gezegt
Ja, vind ik ook raar! Ik ga gewoon vanaf donatie met potje tussen mijn borsten of onder mijn oksel lopen Lekker warm houden! Daarna zal ik aan de balie van het ziekenhuis eens vragen of het kwaad kan..... kan ik mannetje daarmee confronteren en geruststellen (als de uitslag niet zo goed mocht zijn)
mijn mannetje had er een washandje om heen gedaan en ik had hem ook bij me oksel gestopt in me jas hahaha ja vraag maar eens na bij het lab. als je je potje inlever ik moest hem echt binnen een half uur bij hun brengen
Morgen busmeisjes! Hoe is het hier? Vero ongi en lautje nog steeds onzekerheid? *knuf* voor jullie allebei!
er is niet zoveel gebeurd! ja alleen lautje maar dat kan je nog terug lezen op deze pagina verder is het hier rustig! en hoest met jou dan ?
Goeiemorgen! Volgens mij is er niet zoveel te updaten.. Miranke ongi en lautje dikkere streep maar toch beetje bloedverlies, dat was het wel volgens mij!
Wie gaat er mee naar de HH-beurs/9 maanden-beurs ? 1. Juud 2. gaby 3. jeanine 4. Smalletje (+ zusje Smalletje (tja die gaat natuurlijk mee)) 5. Remmar! 6. Pixie 7. Natjes 8. Jedidjah 9. Lautje1979 10. Nrg50 (+ mama-nrg50) Plaatje moet erbij blijven: [ img]http://i63.servimg.com/u/f63/12/73/74/54/rain8013.jpg[ /img] Zonder spatie's dan [/quote]