Moge lieve bus-vriendinnetjes, Nou toen ik gisteren t boekje aan mijn mamsie gaf zag ze eerst de achterkant. Toen draaide ze hem om, en keek eerst naar de schrijfster, en toen zag ze het staan... Oma! Helemaal in tranen, en zelfs haar vriend kreeg tranen in zijn ogen. Zooooo lief!
Ja zeker weten! En ze gaat inderdaad gezellig mee naar de beurs. Kijk er nu al naar uit om jullie allemaal een keer live te zien, ennuh, iedereen zwanger hoor, tegen die tijd!
Ik doe mijn best... helaas deze ronde niet. vanochtend de ongi weer in alle hevigheid losgebarsten. Op zich niet erg, maar ik baal wel dat mijn lf (fase tussen ei en ongi) toch weer maar 9 dagen is...
hihi ik doe me best hhaahha ik zei gister al , dat word lache op die beurs want we weten niet hoe iedereen in het echt heet, ja van mij en jedidjah wel haha als we tegen jou willen praten zeggen we nrg50 whahaha zou je moeder ook wel denken dat gaat leuk worden
Ah wat balen meis..! Had hetzelfde van de week, (niet die korte lf), maar na besloten te hebben toch eens langs de huisarts te gaan is de teleurstelling iets minder.. Misschien een ideetje..? Je bent al best lang bezig toch...?
@Lau wat een gedoe weet je nog niet wat er aan de hand is.. @Milk jammer meis dat het niet gelukt is.
Milk en miranke rotduivels! Milk: 'k Weet niet of je er zelf al aan toe bent, maar ik zou ook gewoon naar de ha gaan. Dat ga ik zelf ook doen als dat ei van mij zich niet snel laat zien!
Balen Veronika en Milk! Het heeft bij jou echt even gerommeld Veronika, jammer dat het niet goed is aangeslagen. Nu maandje geduld en dan weer verder! Je laat ons niet in de steek toch? Lautje Spannend! Leuk NRG!
wordt er heel onzker van, weet dat een klein beetje bruine afscheiding geen kwaad kan maar na vorige keer maakt het me ontzettend onzeker... Zal toch gewoon tot donderdag af moeten wachten.... (nog maar 4 dagen....)
over de HA: wat zeg je dan? "hallo assistente, ik wil graag een afspraak met de HA" "oh, waarvoor?" "nou, mijn lf is 9, en ben sinds februari bezig" "?" of bellen jullie de HA zelf tijdens telefonisch spreekuur? beste vriendinnetje leert voor HA, maar wist niets van korte lf... zij zei alleen: "maar je hebt toch ei, dus = goed". jammer, had fijn geweest als zij meteen zei: "nu naar HA", of "ow, hou het in de gaten, want dat is niet goed"
Nee ze hebben niet geadviseerd te wachten, in t ziekenhuis zeiden ze dat de enige reden om te wachten zou zijn omdat ze anders niet goed kunnen bepalen hoelang je zwanger bent. Moet woensdag bloedprikken, dondedag uitslag.
of je zeg er gewoon ff 3 maanden bij dat jullie nu bijna een jaar bezig zijn! heb gehoort dat meerdere meiden het doen dan word je waarschijnlijk door gestuurd naar de gyn!