Als de assistente vraagt waarvoor zeg je toch gewoon dat het met je cyclus te maken heeft? Onze assistente vroeg niks, heeft me gewoon ingepland zonder het te vragen.
Ik heb een beetje rondgekeken op het net en heb echt het gevoel dat mijn hormoonbalans niet in orde is... Heb redelijk wat beharing en acne sinds ik gestopt ben met de pil. Daarvoor nooit last van gehad. En ik heb altijd wel een streepje op mijn ovutest. Pas vlak voor ongi was ie praktisch positief. Of dat betekende iets anders, kan natuurlijk ook. En heb echt altijd lichamelijke zw-symptomen voor ongi komt, zoals volle pijnlijke borsten waar vocht uit komt, hartkloppingen, duizelig.. Nou ja.. hopen dat de huisarts een plan gaat maken dinsdag. En ik stop nu met surfen naar symptomen.. stom he.. kan het niet laten
overleg wel even met mannetje wat we gaan doen, kan ook nog zijn vader vragen, die is ook HA. Of z'n zus, die wil HA worden... Hadden het er toevallig gisteravond al over, en hij stond er wel posi tegenover om naar HA te gaan (na 3x lf9 of jaartje proberen). Zelfs dat hij dan wsl als eerste aan de beurt is om zaad te checken, ook al ligt het wsl aan mij
maar een lf van 9 dagen is nog niet zo erg hoor! als je onder de 8 of 7 kom dan hoef je je pas zorgen temaken! heb bij heel veel dames gelezen die ook een lf hadden van 9 dagen dat ze gewoon zwanger worden ! jolan is er trouwens ook 1 van
whahahha ik heb er steeds 1 op dezefde plek die trek ik er dan uit met een pincet en dan over een paar weken zit hij er weer ! maar op me buik zijn me haren ook wat donkerde net als een man zeg maar die streep van navel naar beneden dat is gelukkig niet zwart maar wel wat donkerde
Wat fijn dat hi er zo voor open staat! Hier hetzelfde. hij wil zelfs zaadjes laten checken, terwijl hij al kids heeft, haha!
Ja dat heb ik dus ook... Maar is jouw hormoonhuishouding niet in orde? Omdat je clomid neemt? Stomme vraag natuurlijk
nou dat had ik al toen ik stopte met de pil die haren! maar heb het nu nog steeds ondanks de clomid maar me hormoon verhouding is toch niet okey omdat ik ook een onregelmatige cyclus heb
Douchen, hmmm.... Straks misschien, hihi. Hier ook wat donkerder haartjes hoor, daar zijn we echt niet de enigen in. Ik maak me ook meer zorgen om m'n onregelmatige cyclus. Vandaag wéér een lage temp trouwens...
Nee, dat is inderdaad ook wat ik zelf denk. Toch heb ik het gevoel dat bij meiden die niet binnen een jaar zwanger zijn, toch een oorzaak te vinden is. Vandaar dat ik ook pas na 3xlf9 of na een jaar proberen naar de HA wil. Jolan had volgens mij ook weleens lf10/11, dus da's al wat makkelijker. Maar inderdaad, lautje heeft ook lf9 en is toch (twee keer?) zwanger geweest, dus het zou moeten kunnen. Misschien alleen wat lastiger dan bij mensen met lf10-16... Nou genoeg gezeur hierover, ik vecht dit verder uit met man en HA Bedankt voor jullie tips en reacties!