Succes Milk, je moet doen wat voor jou goed voelt dat kan niemand anders voor jou beslissen. Als jij je er zorgen om maakt zeg ik gaan!
Nog steeds een streepje, wel weer lichter dan gisteren... Dat lijf van mij is een beetje van slag denk ik. Ga even lunchen, misschien tot later!
Dank je Elke. Nee, ik, blijf lekker meedoen hoor. Zal wel gek zijn, ei dit keer echt overslaan, maar veels te leuk om jullie te volgen. Milk, Marinke, ongi, bah, zet m op volgende maand dan maar! Dames die naar HA gaan, ben wel benieuwd wat ze zeggen! Wij zijn ook nog lang geen jaar bezig, maar ik zou ook graag alvast wat willen laten onderzoeken (klokje tikt...)! Cin, misschien kun je al je testjes nog eens goed naast elkaar leggen, als je terugkijkt kun je vaak alsnog wel zien wanneer je positest eigenlijk was?
Nope... Het lijkt een soort van golfbeweging te zijn. En aan m'n temp te zien heb ik m'n ei ook gewoon nog niet gehad. De vorige ronde spatte de tweede streep er gewoon af en ook dat heb ik nu nog niet gehad. Ik ga deze week maar eens even uitzoeken hoe dat zit met de verzekering hier en dan ha of gyn bellen voor een afspraak. Vroeg, dat week ik maar ik heb toch het gevoel/vermoeden dat er iets niet helemaal goed zit. En nu ga ik echt even eten...
Hey meiden, ik kom ook even snel om de hoek gluren! Hoe is het met jullie allemaal? Is er nog nieuws sinds gister?
Cin, ff vraagje he.. als jij nu er vanuit gaat dat je deze cyclus ook 44 dagen hebt, zoals je al eerder een keertje hebt gehad, dan kan je ei toch nog komen?! 44 dagen - 14 dagen (lf) = 30 (dag ei) Toch!? of zie ik dit verkeerd?!
Hooooooi meiden Hoe is het hier? Ik lees Milk en Miranka ongi, Grrrrr Balen meiden! Lautje, he bah wat een onzekerheid! Nog 4 dagen idd. Ik hoop voor je dat ze omvliegen. Cin, ik denk dat Renmar daar wel een punt heeft.
Dat weet ik wel zeker, haha! Die 44 dagen was echt een uitschieter waarvan ik hoopte dat ie niet weer terug zou komen. Mijn lf was vorige ronde 11 dagen, dus met een cyclus van 44 dagen zou m'n ei pas over een week ofzo komen. *ZUCHT*
Om er dan nog maar een positieve wending aan te geven kan je met een lf van 11 ook nog een cylcus krijgen korter dan 44 dagen.
Ik ga even douchen en dan mannetje mee naar buiten sleuren. ('ns een keer wat anders ) 't Is hier heerlijk weer en wie weet wanneer we dat weer hebben. Tot later!
Ja, dat kan zeker nog. Zelfs met een lf van 14 zou dat nu nog kunnen Ik hoop toch op een kortere cyclus!
@ veronika: bij mensen die al wat ouder zijn, wordt meestal een kortere periode aangehouden voor je naar de gyn mag, dacht een half jaar. Hangt wsl ook van de gyn af, maar ik ken iemand van 38 die dat dus wel mocht. Aaangezien jij het smoordruk hebt met huis, hypotheek, werk, enz, staat je hoofd daar vast niet naar, maar dan weet je het in elk geval. @ Miranke: ook op rood las ik, jakkes!
goedezonmiddag darlings! @mir&milk: mopperrrrr ook al ongi knufffff! @cin: ei kwijt? ei komt nog hoor! t enige wat jij moet doen is je sufklussen! wel irri dat cyclus zo lang is... zijn daar ook geen medicijnen voor (sorry ik zit een beetje in de HOZWEWN-vibe* hehehehh) @vero: fijn dat je wel bij ons blijft, is gezelli! @miranke: leuk trouwens dat je ons weer gevonden hebt! je hoorde ons vast wel gillen vanaf de homepage heheheheh @milk: gewoon lekker naar de ha, en lieg er anders maar wat maandjes bij op (heb ik ook gedaan, en dat is wel zo handig want al smoes je bij 8 rondes dat je er al 12 bezig bent; met het wachten op onderzoeken (... en het eerste zaad-onderzoek verpesten wegens onderkoeld kwakje grrrrr) zit je zo weer tegen een jaar aan! succes girl! @lau: hoe gaat ie, is donkerbruin al weg? nog maar 4 dagen en dan krijg je meer duidelijkheid... maar als je het niet vertrouwt, gewoon eerder gillen hoor; het is jouw lijf en leven! knuffff @elke: heey sexbomb! make them babys! @bow: zwaai! alles ok ondanks ongimopper? @nrg: wat lief en ontroerend hoe je mams reageerde, plus vriend @gab: joehoe! hoe gaat ie? @remmie: haaaii! lekker aan het broeden? voel je je OK-der? @juud: hoest met jou? ben echt benieuwd naar je echo; na die vloei-schrik. knufff @debs smalliesmal immelda yinthe pix natjes jolan jd: waar zijn jullie ik mis jullie huil! @de rest: smak! @mezelf: dom ongi en lekker vrij en lui. is het al borreltijd? SMAK klingel *HELP ONS ZWANGER WORDEN EN WEL NUUUUUUUUUUUUUUUUUUU