Meid echt probeer wat relaxter te zijn! Je maakt jezelf echt helemaal gek anders. Derde ronde is nog niets, gemiddeld duurt het een jaar voordat iemand zwanger is. (hier 10 maanden!) Echt jouw beurt komt wel, weet hoe frustrerend het is als je niet weet waar je aan toe bent met je lichaam. Maar probeer er wel op te vertrouwen!
maar natjes ik snap haar wel hoor! want iemand anders met een nette cyclus van 28 dagen heeft veel meer kansen in een jaar dan dat je lange cyclussen heb ! de mijne zijn nu gelukkig al korter geworden door de clomid omdat ik er zo snel bij was bij de gyn maar ik ben nu een jaar verder en zit nu pas in ronde 9
Tuurlijk is dat frustrerend, had ik ook. Was ik nog bezig in 1 cyclus en had iemand anders er al twee gehad! Maar het moet je leven niet gaan beheersen. Ei komt heus wel, lekker doortempen en testen en je vind hem vanzelf!
ik begreep in het programma va bridget dat ze in belgie ook standaard een ruggeprik geven bij de bevalling.... ik ben verse groentesoep aan t maken, daar is t echt weer voor. vandaag weer 1 druppel bloed in onderbroek, niets met afvegen, wel bruin bloed, manlief probeert me gerust te stellen maar wil niet zo lukken...
kl*te lautje dat er toch weer een druppel is geweest. Hoop dat je bij de gyn een mooi beginnend beebje te zien krijgt. Proberen om je niet druk te maken. Zo makkelijk is dat niet kan het megoed voorstellen. nog een paar daagjes wachten en dan heb je hopelijk goed antwoord.
Natjes: ik snap dat het hier zo lijkt maar het beheerst m'n leven niet hoor. Nog niet lautje, echt balen dat je nog tot donderdag moet wachten voordat je wat wijzer bent. En hmmm groentesoep. Daar dacht ik ook nog een portie van te hebben maar dat was niet zo. We hadden nog een blik erwtensoep staan maar dat viel niet echt lekker
dat zat ik net cin te vertellen dat je in belgie geen verwijzing nodig heb! lautje als het bij een druppeltjes oud bloed blijft hoef je je nergens zorgen over temaken
zwaai! @cin: ik begrijp je gemiep hoor. het is ook lastig om altijd maar moed te hebben/houden. knufffff @gab: klussen jij @natjes: hoe gaat ie met broeden? @survivor: hoe gaat ie? @zuurtje: haai! alles OK? @lau: duim nog immer voor je.
hey klingel, lekker geborreld? gaby: kling heeft gelijk, klussen! zuurtje: is er nog verschil tussen de verschillende gemeenschappen of zijn de 'regels' daarvoor wel overal hetzelfde?
hier alles OK en rustig; voordeel van de vroege onverwachte ongi is dat ik nog niet in de zwangerzijnstress zat dus ik ben geheel traanloos mijn ongi doorgekomen deze maand ga ik NOG dommer en blonder doen maar wel weer ovu-testen... en de 30e zaadonderzoek verder geen nieuws tralala *nu: lasagna eten met klingelman*
@cin: net een rode wijn open getrokken; proost! trouwens, als jij in FF op dag 20 en 21 een lagere temp in voert (lager dan de laagste) geeft ie dan toevallig wel ei aan? dit zijn de dagen dat je open rondjes hebt (later getempt?)
hier alles ok, ik wacht nog geduldig op mijn NOD de 23ste gelukkig heb ik veel afleiding van de kindjes gisteren zw testen besteld, benieuwd wanneer ze binnen komen hoe is het met jou : en je teen :
spannend he zuurtje! is het voor jou, met kids, nu net zo spannend, of minder, of juist meer, dat zwangerwordcircus? hier alles goed, relaxt, en teen doet het sinds gister weer 100%
Ja, dat was het bruiloft weekend. Geen idee, ik ga het eens proberen. Ik heb al wel al m'n ovutesten lopen deleten, hihi. gaby: moet je wachten tot studio sport afgelopen is?
ik vind het nog altijd even spannend hoor, het enige verschil nu is dat ik meer afleiding heb en er niet zoveel mee bezig ben overdag
@studio sport: ja echt sooooooooooooo mannending *snurk* de mijne zit ook in de TV momenteel hummzzz @giegel: waar ben jij eigenlijk? @zuurtje: ben jij niet een pendel-expert eigenlijk?