Dat hoop ik ook, als je op zo'n manier zwanger moet zijn is het ook echt even niet leuk meer denk ik. Genieten doe je in ieder geval niet dan
Hoi meiden! Nog iets spannends hier...? Zuurtje.. wat horen we nou, hihi! Nooit hardop zeggen hoor hier, dat je pendeld! Daar zijn we allemaal dol op!
Oefffff wat lees ik we hebben nog een pendelgoeroe hier Ik durf het ook bijna niet te vragen maaarrruhh............
joehoe! hier luiklingel vanaf bank met klaptop. zuurtje: ga je echt pas donderdag testen? iiii duim duim duim! over limmeke: ze was/is hondsberoerd van zwangerschap en vond de ellende hier (met mks) enzo een beetje heavy. daarbij..... had ze soms het gevoel dat 'het gezeur' over misselijkeheid en zwangerzijn door sommige van de nietzwangere meiden niet altijd begrepen cq gewaardeerd werd... ze mailde verder dat alles wel OK en blij is hoor! ik was ook bezorgd, vandaar dat ik haar heb gePBt. knuf kling
He Klingel, fijn om te horen! Ja het is soms best een beetje lastig, de helft zwanger de rest niet, maar het is óók leuk om met niet alleen maar hard proberende meisjes hier te zijn vind ik... Nou Limmeke als je dit leest groetjes en hou vol, hoop dat je je snel beter voelt!
Hier ben ik Had het de afgelopen dagen een beetje druk opeens, met andere dingen en kwam amper toe aan het bijlezen van het forum. Laat staan het reageren hier op het forum. Deze week hebben de kinderen vakantie, dus zal ik er ook weer wat minder zijn en morgen heb ik weer een afspraak bij de gyn. Hoe dat is gegaan kom ik natuurlijk wel even melden Ik weet niet meer wie het zei, dat het zaad van mannetje wel goed zou zijn omdat hij al twee kinderen heeft. Dat hij al kinderen heeft, zegt ook niet alles. Wij hebben ook twee kinderen en nu lukt het niet echt om zwanger te worden. Ik ben nu al bijna 2 jaar gestopt met de pil en was de vorige keren binnen een half jaar zwanger.