Hi meiden, Zo nu kan ik weer lekker actief meedoen op het forum. Hoe maakt iedereen het? Hopelijk alleen maar goede berichten sinds die ene dag? Het was een zware week hier. Ben gelukkig wel mijn vakantiegewicht kwijt. Wij hebben een verlaagd plafond in de keuken gemaakt en nog wat andere dingen opgeknapt. Gisteren was hubbie jarig en hadden wij 25 man over de vloer en later nog 10. Lekker gekookt voor iedereen. Pffff nu zijn we bekaf. Ga nu wel lekker naar bed Trusten!
@klingel: je vroeg hoe het broeden ging Gaat goed, zit er als het goed is nog! Niet zoveel klachtjes, oeh wat fijn! En aankomende woensdag echo! Ga nu naar werk en nog even broodje smeren! xx
Morgen meisjes hier alles goed, heb een heerlijk weekend gehad wezen skien, uiteten , kleine meid was uit logeren dus heb zelfs uitgeslapen (8.30) gister hadden we visite en zijn daarna bij mijn ouders wezen eten. dus geslaagd weekend
pfff ik hoop wel dat mijn ei eraan komt.. ovu testen worden ook maar niet licht .. blijven wit pfffff
goeiemorgen allemaal! Allemaal alvast een super-gloedje-nieuwe-uberpositieve week toegewenst! vandaag druk dagje werken, dus kan vrees ik pas vanavond weer bijlezen.... Gelukkig door vakantie vanavond geen trainen