ik ben er gisteravond al op gesprongen, vanaaf weer ei is nog niet geweest die voel ik altijd duidelijk!
ja niet zo goed ze is heel ziek en de pillen van de dokter helpen ook niet ! ze kan helemaal niks binnen houden
dat klopt gab ...erg vervelend...maar ben gelukkig niet zo ziek als lims is.....verders gaat het hier goed heb zaterdag mijn eerste twee zwbroeken gekocht en nu aan....moet wel echt buik proberen in te houden als ik loop want het valt veels te veel op anders hihihi al zeggen mijn ouders dat dit geen zwbuik is maar gewoon van het eten mijn vriendin denkt dat ik zw ben van een 2ling die zit met spanning mijn echo af te wachten want ze wil zo graag weten of haar voorgevoel goed is hahahah. dank je voor het vragen Mila hoe is het hier verders? al meiden met spanning op het wachtbankje?
ah jeanine.. wat jammer! Hier in spanning voor afspraak morgen. Gelukkig afleiding want mams is jarig vandaag!
debs dat is ook niet leuk om te horen dat je een buik heb van het eten ja het zijn gewoon je darmen maar dat komt niet van het eten! oeiiii spannend dat ze denk een 2ling hihi jeanine1982 kan idd een innestelings dip zijn jaja zuurtje nog een paar dagen spannend hoor en dan helemaal die misselijkheid erbij