natuurlijk, iedereen mag (moet) meedoen en ja donderdag ga ik testen. ik dacht eerst nog wat langer te wachten maar zal het toch niet kunnen laten
Trouwens, temp ik net zit ik op 37.2 en voel me helemaal niet ziek! Spannend zuurtje, donderdag! Wat is je voorgevoel..?
Heb lijstje gemaakt voor de dokter morgen zodat ie me niet zomaar kan afwimpelen. Dit staat erop: Cyclus: 26-27-28-27-29-26-26-23-32-26-25 Temp voor eisprong: 36.5 - 36.7 Temp na eisprong: 37.0 - 37.2 Temp dag voor nod: 36.5 - 36.7 Positieve ovulatietest: rond dag 12 Wat denken jullie...?
Nee gab, maar heb een hele stabiele temp dus is ongeveer altijd wel hetzelfde, zie lijstje hierboven. maar had eigenlijk vanaf dag na ongi niet meer gemeten. Ben niet zo'n hele fanatieke temper! En ik kan dus echt niks met FF
dat is wel goed ja maar ik weet niet wat voor ziekte jij heb maar kan jou dat niet beperken met zwanger worden ?
ja dat weet dus niemand gab.. maar sowieso wil een ziek lichaam niet zo snel als een gezond, maar dat heb je zelf denk ik helaas ook al ontdekt...
ja idd maar dat zou ik dus ook zeker zeggen tegen je dokter heb je met je arts in het ziekenhuis bessproken over zwanger worden? zag hij/zij geen beperkingen in het zwanger worden en je ziekte ?