ik was net al naje kaartje aan het kijken maar je temp is nu ook wat lager hé kan miss net als mij zijn dat je eitje 1 van deze dagen er nu snel aan komt
ja hier ook alles goed, nog niet echt super symptomen ofzo. Heel beetje last van mn borsten, maar ook niet super erg.
Dames, ik mis jullie! Ben na week 'vakantie' weer aan het werk en loop met mijn ziel onder mijn arm... Ben nog steeds kapot en verdrietig, terwijl het nog steeds goed gaat. Nu er weer zoveel werk op me afkomt, word ik weer even geconfronteerd met mij lage energie. Moet zo naar boven, want daar zitten de leerlingen op de computer te werken nu. Dacht: effe snel een berichtje... Is er nog nieuws? Liefs Juud
aaaahh juud wel goed op jezelf letten hé als het echt niet meer gaat gaat het niet ! euh er is niet veel nieuws een paar zitten op ei te wachten inclusief ik en een paar zitten op het wachtbankje
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier met iedereen? Lees net t berichtje van Gaby. Veel wachtenden dus!?! Grom... wachten duurt altijd (te) lang... Hoe staat het met alle eitjes en ongi's!? En hoe staat het met alle zwangere en beebies!?
ik bne er wel hoor maar ook weer niet...beetje druk op ut werk dus lees wel mee maar reageren duurt soms ff wat langer Zuurtje..lekker misselijk meis ....zou het een voorbode zijn? zie dat je nog 3 daagjes moet Gab klussen geblazen voor jou vandaag zie ik aan je banner...maar de gyn zei toch dat je ei afgelopen weerkend zou komen?
ja ongeveer in het weekend maar kijk maar naar me temp kaartje hij kan elke moment komen hij is het zelfde als afgelopen ronde meiden ik ga ff opruimen hier kom zo weer terug
Ik hooop het @mila moet eerst posi ovutest krijgen Maar je temp moet dan met eisprong omhoog schieten toch?