Spannend! zeker het hele weekend al goed geklust?! haha... vond je hier verdacht stil haha... Eitje vandaag / morgen?! Hier ist wel oke hoor..! Maar ben er nog steeds niet.. De tabletjes helpen hier wel goed (gelukkig), maar ben erg heel erg moe / duf van.
Het antwoord van Mat care op mijn vraag of indrooglijntjes nou wel of niet bestaan: Ja, indrooglijntjes bestaan. Door vuildeeltjes in de urine die zich op kunnen hopen op het lijntje chemicaliën in de test, kan er een lijntje ontstaan. Echter is dit altijd een grijs-achtig lijntje. Een positieve test heeft altijd een roze streep. Deze kan lichter zijn dan de controlelijn wanneer er nog niet zoveel hCG aanwezig is.
Bij sommige schiet ie met eisprong omhoog, maar bij sommige ook pas paar dagen later. Ik had het idee dat ie bij mij altijd 1 a 2 dagen eerder was dan temp. omhoog ging... Maar kan het ook mis hebben hoor! Hij hoeft niet altijd eerst naar beneden te gaan, maar gebeurd meestal wel...
goede morgen dames. hier een erg moe meisje.. die niet weet hoe ze haar energie omhoog krijgt. ben al 3 dagen gewoon OP. ik voel me geen seconde 'wakker'. heb de hele dag het gevoel dat ik net wakker ben. hoe is het met de meiden hier?
Morgen dames! Lees dat ik even streng moet zijn voor de eitjes: SPRINGEN NU! Spannend zuurtje... Balen voor debs, lim en remmar die misselijkheid... juud goed aan jezelf denken he! Ik vandaag geen bruin meer gezien, tel de dagen af!
@ pix: dikke knuffel voor jou! vrees dat je er weinig aan kunt doen! Hoort er ook bij..... @ lau: SPANNEND! Ik duim voor je!
hallo meiden, ik heb de ha gesproken en ik mag vanmiddag een echo ondergaan. Om 10 over 4 ben ik aan de beurt. De ha vind het gek en weet van de meerlingen bij ons in de fam af en ook van de halve mk's. Vanmiddag dus meer van mijn kant..
ik ben sinds woensdag vrij en heb nog tot en met woensdag vrij.. *zucht* kan ook niet hele dag liggen.. vanwege mijn fibromyalgie
Ik heb even zitten rekenen met klusschema in mijn achterhoofd en als ik zwanger ben dan ben ik ergens tussen de 4 wkn 2 dgn en 5 wkn 2 dgn.....