hebben jullie trouwens ook hyves ? ik heb jullie nog niet zoja stuur je link van hyves als pbtje vind ik leuk
Hoi meiden, Even kort berichtje, voordat ik weer naar huis ga... Lesgeven is goed gegaan, maar ben kapot. Ben ook ineens heel emotioneel, iets wat ik juist weer onder controle leek te hebben. Iedereen komt ook met keileuke verhalen over de vakantie terug hier en dan de vraag: hoe was jouw vakantie? Ik ben er maar kort over, alleen mijn directe collega's verteld... Hoe komt het, dat ik zo lang na die heftige gebeurtenis nog zo emo ben? Ik moet toch juist positief zijn, want mijn kindje doet het nog? Maar ik maak me juist enorme zorgen over of het nog wel gezond is en zo... Ik dacht dat ik juist altijd zo'n positieve energie in de us kon brengen, maar nu zui ik jullie juist leeg. SORRY! Dus ook minder ego: Jed: spannend hoor, ik ben heel benieuwd lautje: voor jou hetzelfde. Succes meid. Op de ei-wachters: vandaag is een ei-volle dag, ik voel het Aan de misselijken (en vooral Lim): dikke knuff en sterkte... Nu ga ik weer even opruimen en als ik straks thuis mijn slaapje heb gedaan, keer ik terug!
Ik zie mooooooooie kswiss op e-bay. Perfect voor hubbie. Mmmm misschien moet ik mijj paypal toch maar activeren?
Douchen, wassen, strijken, boodschappen doen en 10 pagina's forumkleppen waarschijnlijk. Maar al het goede komt van ver
juud het is toch heftig wat er is gebeurd en in je onbuwtzijn denk je aan heel veel dingen! plus je heb ook nog lekkere zwangerschaps hormonen die het ook nog lekker aansterken! probeer gewoon rustig aan te doen meis! miss als je je 20 weken echo heb gehad dat je dan miss wat rustiger word! knuff
Juudje toch, alleen al het bloedverlies is genoeg om je een totaal zonder energie te laten denk ik, en dan krijg je er ook nog eens een hele hoop stress bij. En ze zuigt ons echt niet leeg! Daar moet je je dus echt niet druk om maken/schuldig om voelen/ of wat dan ook... *dikke knuf!*
@cin @juudje: dag mEIsje. wat vervelend dat je nog steeds zo giga emo en angstig bent. maar dat is wel te begrijpen na die schrik van het vloeien! daar hoef je je niet voor de verontschuldigen hoor! hier in de bus mag iedereen alles uitstorten; van kwijte EIeren tot EIgenwijze stiekumme EIsprongen van nega testen tot onzichtbare 2e streepjes van beebdrift tot ' plak dreumes achter behang' van onbegrijpelijke mannen en lieve mannen van geluk en van ruzie van swingende temperaturen tot flatline-kaartjes van dikke (.)(.) tot pukkels op decolleT van tot dooievaars tot kuddes broedse kippen van wilde klusnachten tot geen zin in te sexen van verbouwingen in huis tot klussen in huis van ontslag tot carriereswitchen van beebkamertjes inrichten tot spullen op martkplaats zetten van miskramen tot kraambezoek van onnodige angsten tot broodnodige dromen van bijdehand gewauwel tot serieuze gesprekken van misverstanden tot monsterverbonden van geheimen delen en plezier vermenigvuldigen: GRRRRRRRROUPHUG! klingel
Een HOERA voor Klingel, mooi gezegd! (emomomomentje hier... ) Juud, je hebt ongelovelijk veel meegemaakt en je heel dapper gehouden, maar het moet er een keer uitkomen, das dus nu. (En idd hormoontjes foppen je...) Is toch heel menselijk! Gewoon laten komen, je hoeft niet altijd dapper te zijn.
@ gaby: misschien stomme gedachten, maar als je zwanger bent, zit je kleintje zowieso de eerste paar weken achter de schaambotje, dus kan het in principe geen kwaad.. (kan me wel voorstellen voor jezelf dat je geen risico wilt nemen..) @ Juud: dikke knuff voor jou! kan me je gedachtengang wel voorstellen.. Meid, vertrouw op jezelf, het komt echt allemaal goed! @ kling: mooi gezegd!
ja dat weet ik dat het nog goed weg zit, maar vind het gewoon een heel eng idee en ''mocht'' er wel wat fouts gaan daardoor vergeef ik het mezelf nooit! klingel heel mooi gezegt van je meiden ik ga me ff onder de douche sleuren en dan boodschappen doen en een distributieriem halen haha tot vanmiddag xx
Jij hebt een beetje teveel naar de Grote Meneer Kaktusshow gekeken zeker? Weet je waar ik zin aan heb? Een middagdutje... gewoon, omdat het KAN...
ik ben groot fan van de gmc-show gamaar even lekker dutten heerlijk toch! ik ga even de hema bestormen en de fruitkat smak!
Ik kan zomaar niet gaan slapen, ik moet 100.001 dingen doen... Baan zoeken enzo. Maar ik denk dat ik toch even ga dutten, al is het maar een half uurtje... Tot later!