ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII ik ben weer in de house Uhhhh is er nog een beetje nieuws vandaag?
*klap klap klap klap* *gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap* prrrt jeetje wat is dit. Ik wil alleen maar slapen.
OHWWWWWWWWW niet gezien dan maar even wachten dat ze haar luikjes weer opendoet . Klingel hoe gaat het met jou? sow hey wil iedereen slapen ofzo? Heb energie voor 10 *ZUCHT*
Nee echt niet ikke niet naar bed moet nog hard werken voor de baas, maar heb weer eens geen puf om wat te gaan doen... Na mijn werk even op kraamvisite bij mijn collega Even de wolk van een dochter bekijken..
Lijkt me heerlijk, om te slapen! Vanmorgen naar de gyn geweest en een afspraak gemaakt om op de 10e dag van de komende cylus een cyclusanalyse te doen. Gaan ze met een inwendige echo kijken naar mijn eitjes die dan op springen moeten staan. Vanmorgen ook weer een inwendige echo gehad, waarop het restje van het gesprongen eitje te zien was (ofzo). Ook moet manlief een potje vullen en inleveren volgende week vrijdag op mijn NOD. Natuurlijk moest er weer bloed worden geprikt, wat niet lukte in eerste instantie, om te kijken of ik bepaalde antistoffen aanmaak.
En terwijl ik bovenstaande zat te typen, is mn jongste op de bank in slaap gevallen. Ze zal wel moe zijn door het hoesten.
hi giegje, wat spannend allemaal! succes! en knuf voor je hoestende dochtertje! @jean: hier alles goed maar lui, te lui om de stad in te gaan om te shoppen het moet niet gekker worden!
@ giegel... Heel veel succes! Klingel het moet echt niet gekker worden! Te lui om te shoppen? val zowat van mijn stoel ben helemaal in shok dat nog nooit meegemaakt
ik zit hier zo lekker met mijn cappuccinootje! maar ik ga nu want ik moet de hema bestormen en ook de HenM zwaai!
Gieg spannend meis! begreep dat JD vanmiddag voor de echo mag....hoop dat ze toch nog goed nieuws zal krijgen ,......zal voor je duimen hoor JD en in gedachten ben ik bij je meis!
Jammer dat je niet hier woont! Want dat gingen we samen.... Ik ook lekker eindelijk weer eens de stad in! (laptop kopen met werkend toetsenbord haha, nee morgen denk ik. Vandaag lekker op kleren uit, jas, schoenen, heb ik allemaal nodig om nieuw werk te kunnen zoeken ) Tot later!