Ga even op de bank liggen en kijk rond 17.00 uur wel weer effe of er nieuws is van Jed! Fingers crossed! Dikke knuff!
Ja hubbie is kok. Nou ik kreeg het plaatje niet in het venster dus heb ik het in mijn album gezet! @juud: hij werkt in Amsterdam. Franse keuken
ooww jammie jammie Trisch krijg spontaan honger ondanks de misselijkheid kookt tie thuis dan ook altijd?
Debs hij kookt 2 dagen per week, dat zijn de enige vrije dagen. De overige 5 dagen gaat hij om 11:00 weg en is hij om 1.00 s'nachts weer thuis. Maar die twee dagen krijg ik wel altijd iets lekkers. Heb hem gevraagd om de komende tijd ovenschotels te maken. Dan hoef ik na het werk niet te koken en kan ik aan mijn scriptie werken. Maar of dat gaat gebeuren weet ik nog niet.
Ben ik weer... Natuurlijk helemaal niet geslapen, hahaha. Ik blijf morgen wel liggen als manlief eruit gaat, al vind ik dat vreselijk ongezellig... En wat lees ik nu over die e-bay testjes? Die van mij is net als die van elke... Even mannetje bellen dat hij NU thuis moet komen!
jeetje van 11 tot 1 dat zijn nogal wat uurtjes zeg...vind je dat niet vervelend soms? is idd wel lekker als je het zo ff kan opwarmen en gelijk door aan je schriptie kan...hopelijk gaat tie ze nog ff maken voor je *tring*tring* ja hallo mannetje van cin? ja.....Je moet NU naar huis er zit een krolse dame op je te wachten en eeen ei on the way! dus hop jas aan en naar huis...er is huiswerk te doen.. DOEiiiiiiii en veel plezier *Klik*
Maf mens Heb hem even gebeld en hij wil nog thuis werken vanavond. Heb gezegd dat er eerst een klusje gedaan moet worden
Nee na zoveel jaren ben ik er angewend geraakt. En voor de liefde heel veel toch? Ik ben ook benieuwd naar JD! Hopelijk weten we binnen het komend uurtje meer hoor.
Oh ja hyves... Ik vind hyves nog een beetje eng, want niemand weet namelijk dat wij 'bezig' zijn en mensen gaan zich vast afvragen waar ik al die nieuwe dinnetjes vandaan haal. Maar zodra ik zwanger ben zal ik jullie allemaal netjes toevoegen
hier weet ook niemand wat hoor.dus hoop ook steeds dat iedereen nog ff z'n mond dicht houd op hyves...maar weet dat de meiden hier er met geen woord over reppen daar