Daar ben ik ook niet bang voor hoor, jullie houden je mond wel, dat weet ik. 't Meer het idee... beetje paranoide...
Ja tuurlijk! Ik zeg niks over zwanger worden etc etc op hyves hoor. Grappig he om te zien wie wie is.
idd..zeker als je een hele andere voorstelling heb van iemand...des te leuker vind ik het dan als je er compleet naast zit hihihi
hahaha wat had jij dan verwacht? Moet zeggen dat jij redelijk overeenkomt met datgene wat ik mij had voorgesteld
ow dat valt me weer mee wat had ik verwacht uuumm een blonde pittige meid met kort haar.. komt door die franse keuken van manlief denk ik hahahaha
he meiden, ik log ff snel in om te kijken of er al nieuws is van jed... nog niets gehoord? Verder nog nieuws?
hahahahaha ooo wat grappig. En nu blijkt het een donkere meid te zijn met lang zwart haar. Zo zie je maar weer he!
dat bedoel ik dus...dat vind ik echt zo grappig dat je er compleet naast kan zitten...( hoop niet dat ik je ermee beledigd heb trouwens )
Nee Lau nog niks van JD gehoord verders weinig nieuws...alleen Elke en Cin zitten op het hobbelpaard want die hebben allbei der ei
meiden ik ga afsluiten..en richting huus....blijf wel via me mobiel ff bijlezen hoe het met jd afgelopen is bij de gyn...maar spreken doe ik jullie morgen weer Doeiiiiii eetse allemaal strak! *knuff*
Hi Gaby, Ff denken. Nou hier staat ook dat je 23 bent dus dat je jong bent wist ik wel, maar ik had jou niet zo pittig verwacht! Je doet me een beetje denken aan mij schoonzusje.