@ Cin! kijk daar is het nut van dit forum ook meteen bewezen, nu weet jij ook dat je je ei hebt, geweldig! Bij mij komt van klussen nog even niks trowuens want vriendje is ineen chagarijnig door de een of andere hoge rekening, zucht! Waarom moest hij nu ook zo nodig erst de post ophalen, zucht! Maar goed, ik krijg hem vast nog wel zo ver, hihihi! Jij ook veel plzier Cin! JD is nog niet terug zie ik.... kijk ik vanavond weer even!
hihihi pittig ja ik ben soms best wel pittig en jou , ja ik had jou ook eigenlijk wel zo verwacht heel gek hihi maar leuke foto's heb je ook
Doei Juud! Lekker rustig aan doen jij en dat je je druk maakt is nomaal hoor, na al die toestanden. Bovendien word je van de hormonen ook nog eens extra emotioneel, dus ik denk dat het dubbelop gaat nu.
meiden ik ga ook weer zo ff mannetje halen en dan eten koken miss kom ik vanaaf nog wel ff maar ik ga eerst zwemmen doeiiii xx
hooooooooooi .. nog geen nieuws van JD ? @ cin heb jij een foto van je ovu-testjes dan? kunnen we effe meekijken!
joehoe! hier is shopklingel weer! @cin: i snap jou, ik ben ook een beetje te para om nu al zwangerforumvriendintjes op hyves te klappen. omdat (bijna) niemand (nouja wel een boel vrienden trouwens inmiddels ) weet dat we zwanger willen worden! trouwens, jij had de 10e en de 12e een bijna posi ovu test hoe kan dat nou weer in combi met je temp? @klusselke: hallo zeg, elkeman moet maar even in zn eigen tijd sjaggie zijn over hoge rekening! nu: beeb maken! liefs klingel