Hey, ik ben net terug... Ik was heel mooi leeg. We gaan weer door naar ronde 8 alweer... wat gaat het toch snel. Ik mag de onderzoeken die ik eerst niet kreeg. Normaal geven ze dit pas na 3 mk. De vrouw vond het vreemd dat ik zo schoon was na een mk. Wordt vervolgt dus... Ik ga nu weer ff een periode offline... hihi hoelang zal ik het deze keer volhouden. Ik lees wel mee, maar moet nu echt mijn scriptie afmaken.... digiknuf...
@jeddel: mooi leeg is mooi, hoewel dat helemaal niet mooi is natuurlijk... wel fijn dat je nu de onderzoeken krijgt, goedzo! alles laten checken en met hulp snel en happy zwanger worden OK? ...en hoe lang jij offline zal blijven zonder te reageren? ik gok: 11 minuten! liefs klingel
Hai JD, Dat is, tot op zekere hoogte, wel goed nieuws. *dikke knuf* en veel succes in ronde 8! En we zien je hier vast snel weer, met jouw schrijftempo
JD heel veel succes toegewenst met je scriptie. Stuur eens een beetje schrijfpower deze kant op. En hopelijk tot snel.
niets..... ik vind het leuk, ovutestenpiepelen. ookal is 2e streepje nog heeeeeeeel vaag (was het maar een zw test!) heheheehhe
hi jedidjah.. jammer dat er niet nog een vruchtje was maar idd dan wel weer gelukkig goed schoon. Veel succes dan in ronde 8 en hopelijk mag je snel weer bij een zwangere clubje melden.. ik hoop het zo voor je meid. ! *knuffel*
@klingel ik wil over een ovu test piepelen en een tweede streep zien @JD fijn meis dat alles schoon is en dat je al onderzoeken krijgt
pfff wat een dag! Mijn baas weet het ieder geval... vanochtend gesprek zoals elke maandagochtend.. deur ging dicht: "Zo, hoe gaat het met JOU"... (ik): knalrood en lachen (hij: hahahhaa zie je wel! (ik): ben zwanger (hij): zie je wel! zag het aan je haar, je ziet er moe uit en je moest vorige week ineens naar de dokter en je reageerde raar terug..hahaha Hij was super blij voor me, super enthousiast. Wel fijn dat ie het nu weet. Voelde me vandaag echt een wrak zo moe!
Hahaha, ik moet zeggen dat ik op de foto nóg minder verschil zie. En het lijkt wel of m'n LH een golfbeweging maakt...
hi klingel.. heel erg moe en hoofdpijn.. slaap slecht, maar gelukkig nog even vrij. heb woensdag mijn intake bij de vk. verder gaat het wel hoor. ben uiteindelijk natuurlijk wel blij dat ik niet 'ziek'ben zoals andere dames met het misselijkheid en overgeven. lijkt mij ook geen pretje. hoe met klingeling?