Heeej halloooooooooo Hehe hier eindelijk weekend. Meeste drukte van de week achter de rug. @small, He meissie toch, ik hoop ook voor je dat het snel werkt. Knuff @limmeke, yeahhhhh vruchtbaar slijm gesignaleerd! Have fun! @ Debs, jij ook al lekker weekend, morgen nieuwe keuken toch? ben wel benieuwd heb ook wel eens gekeken bij ikea naar keuken, ik heb nog geen keuze gemaakt. Wel foto he als die geplaatst is! @ Renmark, wil je nog niet vertellen op je werk? Ook niet zodat je geen nachtdienst meer hoeft? @klinger, jaaaa gelijke NOD had ik al gezien op ememem idd. Ik weet nog niet of ik ga testen @ jedid, hmmmm zwanger? @milla, het is hier ook stralend in OV @gaby, jij ook veel fun! mazzelaar met je dubbele eisprong! Is toch niet standaard of wel? @Milk, jammer joh, volgende maand misschien beter @ wat ik vergeten ben. sorry Ben beetje verstrooid laatste dagen, beetje te veel aan mijn hoofd. Reed gister weg bij de sportschool en dacht goh, wat zie ik toch slecht. had ik mijn birl laten liggen. #-o Ga eens kijken wat ik ga eten. Manneke moet tot laat werken, belde net dus ik ga even kijken of ik wat gemakkelijks heb.
Goed nieuws meid! Gefeliciteerd. MIsschien ondertussen zoeken naar een wat beter betalende job? Of je moet het heel erg naar je zin hebben?
ik zou als ik jou was toch wel een keer gaan testen anders komt die beeb ook zo koud op je dak over 9 maanden! 8)
Hahahahah ik lees nu pas wat ik geschreven heb. Dat bedoel ik nou met dat verstrooide. Ik weet niet of ik wel voor NOD ga testen bedoel ik.
Dat ga ik zeker doen. Ik heb het wel naar m'n zin maar ik weet ook dat ik ergens anders meer kan verdienen. Mannetje belde net, we gaan blijkbaar uit eten Ennuh die bril: vergeetachtig? zwanger?
Weekend : Het is donderdag... Nou lekker hoor... Nou als ik zwanger zou kunnen zijn graag! succes met het eten...
gni gni! ik ga de 16e max testen omdat de 17e mn vent een week weg moet voor werk en ik wil goed of slecht nieuws wel even live verwerken en niet per sms ofzo... maar ja ik voel nix en word steeds schijteriger.. jij ook?
Ow ja logisch dan. Ik voel ook niks waarvan ik denk hmmm dat voelt anders of weet ik veel wat..... @Jedid, ja luxe he, ik heb vrijdag mijn vaste vrije dag....
Zo, even m'n tempkaartje in m'n album gezet. Hubbie is inmiddels thuis en we gaan even afwassen en daarna uit eten. Fijne avond allemaal!
de 16e ga jij gewoon op roze Klingeltje. ondanks dat ovuutje tegenspreekt dat er ei in aantocht is.. heb ik beginnende lage rugpijn en steekjes in mijn rechterlies ( plekje net erboven), dus heb toch idee dat ei wel eraankomt.. we shall see of test morgen dan wel keer posi wordt.
even snel: Kom net bij de gynecoloog vandaan, alles lijkt op een buitenbaarmoederlijkezwangerschap, mijn bloed wordt nu geanalyseerd en wordt daarna gebeld, indien mis dan vanavond operatie, indien normaal zaterdag weer bloed prikken, indien dan ernstige stijging alsnog operatie, daling miskraam of dreigende miskraam, lichte daling, veel priller zwanger dan ze dachten. Voorals nog is er in mijn baarmoeder geen vochtblaasje te zien. Daarbuiten wel maar dat kan ook een follikel zijn. Jullie horen van mij....