*OPSPORING VERZOCHT* wie o wie heeft de nog spoorloze rozebuseitjes gezien? gelieve deze onmiddellijk naar hier te brengen liever gisteren dan vandaag. *EINDE OPSPORINGSBERICHT*
helaas, door bijlezen net pag 1000 gemist... ach ja. vandaag even bij de etos langsgegaan, had gehoopt geen maandverband meer te hoeven kopen, maarja. Meteen maar even twee pakken Etos zwanger worden meegenomen, waren toch in de aanbieding. Eens kijken wat dat gaat doen, wie weet wordt ik er weer wat energieker van natjes: wat een leuke reactie van je baas zeg, ik zat hier helemaal te stralen, haha.
Meiden ik ga even naar de snackbar... Ik heb onwijs veel zin in een kroket of frikandel speciaal HMMMMMM
ssssssstttttt Damn...te laat. Nu heb ik zin in een patatje. Maarrrrrrrrr, helaas pindakaas, de pastasaus is al uit de vriezer.
maar dames jullie weten toch dat ik altijd van de rokjes en de glitters ben, met of zonder saaievaars in de buurt? rokje is donkergrijs en er zitten zwarte stenen op, als een grote bloem. vrij blij heheheh! is er iemand roze eieren kwijt? waarom zijn wij altijd zoveel kwijt hier? is het geen 2e streepje, dan wel geen-misselijkheid! en anders zoekt er wel weer iemand dr NOD of dr dip of dr piek! of de piek van dr vriend natuurlijk hehehehe *gaat glaasje rosee inschenken. meer liefhebbers?*
En de ei-wachters? Die mogen toch ook wel een glaasje? *knippert ogen bevallig* edit: dat laatste klinkt nergens naar...maar goed...
Zoo meiden, was ik ook weer. @ jedid: eigenlijk goed om te horen dat je weer schoon was... Tenminste, hier was je zelf toch ook vanuit gegaan?! Dikke knuff meid! en heeeel veel succes in de volgende rond! Fijn dat de gyn jullie nu kan helpen! @ kling: snap het ook niet.. iedereen is hier altijd alles kwijt! @ lasagne: wilde ik eignelijk eten. toch maar bedacht en stamppot andrijvie gemaakt.. jammie!
bevallig knipperen... als daar maar geen beebs van komen! of juist wel *klapt rosee in glas voor cinbabe* zo en nu sushi maken en domme stamp(voet)pot voor klingelman!
klingelman is een type van ' aardappel groente vlees' hoe is het mogelijk dat een gastronomella als ik al 7 jaar met hem ben nou simpel: ik kook voor hem vaak wat anders dan voor moi! 8)