nog steeds zo waardeloos bowen.. maar goed.. ben er ook weer vandoor.. lekker langs limman op bank. doei dames xxxx
wek, wat goed dat je ivm mola meteen echo kreeg! hou het enorm goed in de gaten he! trouwens, hoe is het mogelijk dat je minder ver bent, terwijl je juist zo snel na ei posi testte? ei stiekum eerder geweest? spannend allemaalllll! voel je je al een beetje beter?
Eet smakelijk Klingeling. Ik ga ook effe bankhangen. Ik was van plan de was weg te strijken maar ik heb soooooo geen zin
Limmeke! Mooie echo en wat lekker dat limman de VK heeft gebeld *knuf* Hasta luego klingel! Mannetje net over ovutest: Ik zie geen verschil met die van de 15e hoor... En het erge is...ik zie het zelf ook niet meer :/
Oh, en ik weet niet meer wie nou ook alweer vroeg naar het soort baan dat ik zoek, maar: Een leuke baan! De vacatures zijn dungezaaid dus ik ga naast gericht reageren ook maar open sollicitatiebrieven versturen. En ik heb een paar 'kruiwagentjes' waarvan ik hééééél hard hoop dat het wat gaat opleveren.
Ja dat zou mooi zijn Cin, maar heb je helemaal geen voorkeur dan? Ik heb ook even naar je temp kaartje getuurd maar snap ;m ook niet echt. Ik dacht een keer gelezen te hebben bij FF dat je ei is geweest als je 3 x achter elkaar je temp is gestegen maar dat was vorige keer ook niet zo bij jou en toch heeft ie een kruis gezet.
Tuurlijk heb ik een voorkeur, maar ik vind heel veel dingen leuk. Eén van de *duim duim duim*-opties zou bij een museum zijn, een ander meer de commerciële kant op (seminars en handelsmissies organiseren, marktonderzoekjes doen). Ik hoop dat daar wat uitkomt want het lijkt me allebei erg gaaf. Ondertussen ga ik aan het kijken wat ik moet doen om hier beëdigd vertaler te worden, maar dat zou echt iets voor de verre toekomst zijn. Over FF: Was het niet drie dagen achter elkaar hoog, maar niet persé drie dagen een stijging? Ik zal 'ns even zoeken.