Milla: Ik ben benieuwd wat hij (of zij?) gaat zeggen en doen. Bowen: Blijkbaar kan de tempstijging in allerlei vormen voorkomen, da's lekker dan
Ik denk dat je gelijk hebt, dit heb ik kunnen vinden: Fertility Friend will detect ovulation once it is clear that a thermal shift (best when correlated with your other fertility signs) is sustained. Usually you need to see at least three higher temperatures to confirm ovulation since a single higher temperature does not always indicate ovulation. A single higher temperature could be a fluke or could be affected by non-hormonal factors. Keep having intercourse until ovulation is confirmed by a clear and sustained thermal shift and ovulation is detected on your chart.
hey meiden lim mooie echo gelukkig was alles okey met het vruchje zo ik heb ff gezwommen was wel lekker
Afgelopen twee dagen niet 'geklust' Krolsheid was echt ver te zoeken maar dat effect heeft m'n schoonmoeder meestal ('t Is een schat hoor, alleen nogal vermoeiend) Gaby: lekker, ga ik morgen ook maar 'ns even doen (en cardio-en )
ja goed ik denk dat ei morgen komt heb al een paar dagen waterig slijm maar vandaag is het wat dikker zeg maar en kan je er draden mee trekken lekker onderwerp 8) en met jou?
Ooh, dat hebben ze hier ook, zelfs ook een speciaal klasje voor zwangere vrouwen. Kan niet wachten tot ik daar heen mag, hihi.
ja hier ook en dat is dezelfde tijd als mij nu dus ik zag net allemaal dikke buiken werd wel in een ander bad gegeven maar dee me wel weer ff pijn
sins ik met de pil ben gestopt ben ik ook maar iets van 3 dagen ongie en en dan heel snel heel weinig