@cin: raaarrrrrr je ovu testjes, zowel 15 als 18 als 20 tegen posi aan. als ik jou was zou ik eens wat gaan stunten met je FF; wat gebeurt er als je een heeeeeeel lage temp invoert op die dagen? missch is ei toch stiekum wel gewees? @gab: lekker gesport? ooo zou ik ook eens moeten doen nog (dit jaar) @mila: succes he morg!
Geniet er maar van dat je het maar zo kort is. Sinds ik met de pil ben gestopt is het alleen maar heftiger geworden.
ja en moet je wachten met betalen en staan ze daar samen over zwangerschap te praten .. vind het heel leuk dat ze zwanger zijn maar doet me toch wel een beetje pijn
Ik heb 5 dagen ongi en daarvoor meestal al drie dagen spotting Ik ga er vandoor, kruip lekker bij mannetje op de bank. Tot morgen!
Had ik al gezegd dat ik vrijdag op bezoek ben geweest bij vriendin en haar 6 weken oude dochtertje. Kwijl sooooooooo lief, wil ik ooooook.
@ JedidJah, hoewel er niks meer zit is het toch een goede uitslag dat het schoon is en je verder kan. Fijn dat ze ook meteen beginnen met onderzoeken! @ Limmeke, ik had het al gezegd maar doe het hier nog een keer. Ik ben heel erg blij voor jullie! Fijn dat jullie een kloppend hartje hebben gezien en dat je binnenkort weer met een echo je kindje mag bekijken! @ Milla, succes morgen!