aha, iedereeen slaapt weer. en terecht. ik ga naar mn werk! wie heeft dat bedacht; zo achterlijk vroeg? oo dat was ik zelf fijne dag allemaal! @mil; succes om 10uur! @den zwangeren: veilig doorbroeden! @cin: ei gevangen? @de ogni-ers:laat dat de laatste x zijn! @de klussers: *&^% je SUF! smak van klingel strak in pak.
Zat ook al even te kijken ja, en dan gaat ie morgen weer omhoog na 5 dagen laag te zijn geweest. Hier trouwens net getempt, was toch wel eens benieuwd..maar weer zo laag. Ben echt koudbloeding geloof ik! Gisteren 35,9 en net 36,4. Begrijp dan ook wel waarom ik het steeds zo koud heb!
jeetje dan ben jij wel koud zeg, ik heb hem nog nooit op 35 gehad! als me temp idd het zelfde gaat doen als in de vorige ronde moet hij morgen omhoog
Meten in de mond is minder betrouwbaar en geeft een temperatuur aan die gemiddeld een half tot een graad lager is dan de rectaal gemeten temp. Het beste is om rectaal of vaginaal te meten. Maar dan niet meer wisselen. Weten we dat ook weer..haha dan valt het wel mee
Humz, hier loop ik dan......zwemmers van mannetje in een potje, in een washandje, tegen mijn lichaam gedrukt om ze lekker warm te houden. Nu naar het ziekenhuis om ze af te geven! Duim voor me dat dit in ieder geval in orde is! Liefs, Miranda
morgen meisjes, had gister geen mogelijkheid meer tot internetten @ Miranke, ik duim hoor @ Gaby, dacht dat je eitje zou springen in het weekend, ietsje verlaat dus, zolang ie maar springt is het goed @ Natjes, ik temp oraal hoor, had je voor zw, wel eens getempt? Werk ze Ik ga zo eens kijken of met ovu test nog op het handendroogdoekding ligt.......
ben even terug aan het lezen Gister zelf hele avond aan de strijk geweest, lag echt mega berg onder tussen CSI New York en NCIS gekeken. @ Klingel, zo dat wat vroeg strak in pak vanochtend @ Limmetje, ben zo'n muts kaart zat nog in mijn tas, dus morgen op de mat Joehoe, hartje klopt, ben zo blij, moet moeite doen tranen binnen te houden. Wat raar dat Gyn je niet meteen heeft laten komen. Gelukkig Limman meteen vk gebeld en kon je langs. (ps, heb je gemist...... hopelijk vind je me geen stalker ) @ Pixie, sterkte met schoonmama en schoonpapa