ben ik nu helemaal alleen, vedorie, ik mis jullie zeker mijn straf omdat ik er gister niet was en in weekend minder...... Mea Culpa
*ondertussen verder aan het terug lezen* @ Natjes, das en leuke reactie van je baas @ Jedid, fijn dat je schoon bent, en nog fijner dat ze je onderzoek krijgt. Succes met Scriptie *knuf* mijn ovu testen zijn op het moment echt gewoon wit.... ben benieuwd wanneer er weer kleur komt
als het goed is is bij n paar meiden weer goed geklust gister @ Cin, moeilijk af telezen wanneer je ei was, ondanks dat je tempt en test.... niet leuk
Als dit bericht voor mij is... Ik had em de vorige keer morgen.. Dus hoop dat ie morgen komt @Limmeke oooh wat fijn dat je echo hebt gehad en dat het hartje klopt!
@smallville als ie dan komt.. Hoop het wel maar jah vorige keer ook geklust voor en tijdens en na ei en was ook niet raak ...
hoe goed ik me voelde in het weekend, hoe belabbert ik me nu voel..... en nu is er heir ook bijna niemand, snik straks ook nog overleg, yak
stom gewoon, zaadjes maar eens goed toesprken, dat ze beter hun best moeten doen met fort binnen dringen en eitje toespreken dat ze best eentje naar binnen mag laten.
hey ben ik weer ff... heb nod lijst december aangemaakt... geen idee hoe lang mijn cyclus deze keer is...
@ Gieg, lees net je berichtje over bezoek gyn, wat fijn dat ie even meekijkt met eisprong en andere dingen, hopelijk snel een positief resultaat
ik ga helemaal niet meer tempen. Ik maak de ovutesten van limsel op en dan stop ik ook daar mee. Het gaat bij ons vanaf nu weer ongecompliceerd. Gewoon heel hard klussen en dan zien wanneer ik een ongi krijg...