Even tussendoor: Ik kwam Jed-nieuws spotten, maar begrijp dat je helemaal schoon bent meis. Nou ja, in ieder geval duidelijkheid. Ik hoop dat je cyclus snel weer op gang is. De rest die een knuffel nodig heeft: DIKKE KNUFF Ga zo lesgeven, maar kom later vandaag nog wel even langs!
JD fijn dat je zo mooi leeg bent en geen curitage nodig hebt meis.....had alleen nog mooier nieuws geweest als er nog een beebje had gezeten. hopelijk mag je snel weer zwanger zijn en dat het dit keer wel gewoon goed blijft gaan....*dikke knuff* Lims: mooie echo meis hopelijk geeft het je wat rust te weten dat het allemaal goed zit...al neemt het je r*t klachten niet weg...beterschap meissie!
@ limsel: ik heb je echo gespot... Owh meid... snif... ik ben zo blij voor je... een beebje... Maar die misselijkheid is niet leuk... owh Jedid ga nu eens aan het boodschappen... Nou meiden ik ga ff geld uitgeven... hihi
Goedemorgen meiden! Hoe is het hier met iedereen? Nog nieuws sinds gister? Ik ben ff bloedprikken... jeuj.. hihi.. Tot straks!
He remsie: bloedprikken mag ik vragen voor waT? Morghu Jeanine: wel geslapen maar lekker is anders jij wel hoop ik?
Ik heb erg onvast geslapen :S manlief jat steeds de dekens :x maar dat mag de pret niet drukken En met dit weer wil ik liever lekker onder de dekens kruipen maar plicht roept he
@Jeanine ik wil tegenwoordig ook wel blijven liggen... misschien toch dat licht ding van philips halen om makkelijker op te staan @Lau Morning
die heeft een vriendin van mij moet wel helpen.. Ze voelt haar energieker met die lamp.. Dat akelige geluid van tuutuutuut heeft ze niet meer. Bij haar liep dat van zachtjes naar keihard.. afschuwelijk vind ik dat Dus toen heeft ze deze maar gekocht om te proberen en zij is er erg lovend over. Maar nai ze zijn nog best prijzig hoor. hopelijk zijn ze binnenkort in de uitverkoop goedemorgen Lautje
ben ik weer. zonder geld te hebben uitgegeven, want dat hadden we niet meer... Owh mensen... dat gaat goed... stom geld. waarom heb je nu overal nou geld voor nodig?
@jedid je ging toch juist geld uitgeven ? @jeanine ooh goed idee alleen kan ik em nu al wel gebruiken