ze waren wel gekleurd toen ik zw was, hij veranderd nu naar wit dus mijn gevoel zegt dat ze wel werken
ja idd... Hubbie is aan die cursus begonnen daardoor lopen we continu achter de feiten aan. Nu moet ik het even oplossen met mijn boodschappen... Nou hij veegt zijn kont maar met een krant.
das wel verveldn, maar moet ook even lachen, ha ha ha met krant, of dat grijze schuurpapier wc papier
met een krant hahahaha jeanine: das hetzelfde als met de senseo..de normale is voor een prikkie tekoop en nu die nieuwe met de latte is geloof ik 179 euri
@jeanine maar ik wil em wel Vorig jaar kwam ie met gucci parfum van 200 euries aanzetten... en die vond ik niet eens lekker Dus dan mag een wake up light wel
Zoo.. ik ben weer leeggetapt.. haha.. waren 6 buisjes vol ofzo! hihi.. ging nog wel in een rap tempo! haha.. (heb er ook geen hekel aan hoor) Moet voor je zwangerschap. Prikken ze voor je glucosegehalte, bloedgroep, rh-factor, hiv, etc. Vanalles en nog wat dus... @ JD: jeetje, wat vervelend dat er dan geen loon is.. moet toch elke keer een tegenvaller zijn als je voor die pinautomaat staat..
@Jedid krijg je zeker volgende week ... ik denk dat mijn lieffie het volgende week ook krijgt.. Ik krijg per week betaald ( uitzendbureau ) dus altijd wel iets geld dat binnenkomt
ik heb zo'n wake up light (van mijn baas gehad) bevalt heel erg goed! Wordt s ochtends wakker met vogelgeluidjes! (en heb vandaag toch een rot humeur)
dan is 200 euries best veel geld alleen voor een beetje parfum. Je betaald eigenlijk het meeste aan de naam en niet zoveel voor de inhoud ervan :S. Gelijk al iets door laten schemeren. stille hintjes gaan geven.. Debs dat klopt die andere waren eerst ook mega duur. Daar hebben we toen ook geld aan uitgegeven. En nu staat ie er maar.
het is idd irritant als je bij de pin staat. Ach ja als mijn scriptie klaar is dan is dat verleden tijd want dan kan ik ook werken...
@ Jedid, snap hem hoor, mijn man heeft nog paar duizend studieschuld staan, ook druk bezig met afbetalen, dus soms ook kiele kiele aan het einde van de maand @ Nai, parfum van 200, mij gut zeg, en dan niet eens lekker, zonde, maar mag je zeker n wake up light @ lautje, lief van je baas, was toch geen hint he!
Hij dacht is duur dus zal wel lekker zijn :S Van mij hoeft dat niet zo hoor... ik ben al 2 euro per druk op de knop kwijt
@small toen woonden we nog in huurwoning waar we geen huur voor hoefden te betalen Dus mocht alles wel belachelijk duur zijn .. Maar dan nog had het niet gehoeven
@ smally: het is gewoon irri. Grom we kwamen net elke keer mooi uit, maar nu dus ff niet en zo lekker geplanned voor sint en kerst...