Moet ook nog de kasten van de kinderen doen. Heb voor beide vanmiddag kleren gekocht bij een goedkoop winkeltje die ik opeens tegen kwam. Voordat ik dat erin leg, moeten de kasten zijn opgeruimd....... Ga je iets speciaals tekenen en schilderen? Of gewoon iets van wat er in je opkomt?
thanks, heb het gelezen.... pfff nou weet ff niet wat ik moet doen. Huisarts bellen? nog een ronde aankijken? Zou teunisbloemolie werken of misschien etos zwanger pillen? ik weet het allemaal niet
@Lautje: wat een giga K nieuws! *knuf* @Gieg: voor ik het vergeet: succes woensdag dan! Ik heb geen zin om te vrijen en mannetje ook niet.. joepiee dus mocht ei er morgen zijn.. dan denk ik dat ik mega pech heb deze maand.. tis gewoon veel te benauwd, voel me te gammel etc... dus ik ga lekker vanuit bed tv kijken. doei allemaal.
@ Lautje: ik duim voor je meid, sterkte|! @Cin; gefeliciteerd met je baan! @spiffy: wat fijn dat je zo'n mooie echo hebt gehad, gefeliciteerd. @Limmeke: jeuj! vruchtbaar slijm! @ small: niks aan meid, maar toch ook wel fijn dat er nu wat gebeurt @ klingel: he, teen towers!
[quote="klingel @jolan:je ei springt 24-48 uur na LH piek! niet 12-24. that is, als je het begin! van de piek te pakken hebt. dan is je LF inderdaad aan de korte kant. missch s afspraak met de dok? [/quote] wat bedoel je met: als je het begin van de piek te pakken hebt? Het is toch 24-48 uur na je meest positieve test? en zou jij een afspraak met de dokter maken na 3 rondes?
Gyn belde net; goede nieuws is geen waarden die wijzen op buitenbaarm.zw., hoewel dat zaterdag bij de tweede testen pas definitief gezegd kan worden. Slechte nieuws: heb maar hcg in mijn bloed passend bij een zwangerschap van 3 a 4 weken, heb anderhalve week geleden voor het eerst een positieve test gehad dus is simpel rekensommetje, lijkt niet mogelijk. De verwachting is dan ook dat zaterdagochtend blijkt dat de hcg is afgenomen, oftewel het is wachten tot het daadwerkelijke verliezen van het vruchtje/ bloedverlies. Hoewel er een hele kleine kans bestaat dat ik maar heel weinig hcg aanmaak is die kans zo klein dat ik daar niet meer op durf te hopen. Heb vergeten te vragen hoe hoog de waarde is.
oh jeetje lautje. nog steeds eingelijk niet echt duidelijkheid. ik hoop echt dat het geen buitenbaarmoeder is.. zou wel erg klote zijn als je een mk hebt maar idd. liever dat dan dan een hele operatie enz..
Dank je Limmeke! Als ei morgen komt is ook morgen nog een kans en zelfs overmorgen dat er raak wordt geschoten 8) Vannacht zou het gaan onweren en koelt het vast wel een beetje af. Mooi naar onweer kijken als het niet te laat komt
@lim: JIJ GAAT KLUSSEN EN SNEL EEN BEETJE! NIX MEE TE MAKEN; KLAM EN GAMMEL! BEEB MAKEN EN SNEL EEN BEETJE! anders heb je weer spijt dat je ronde voorbij hebt laten gaan! @jedd: moet altijd zo lachen om jou; alles op internet zetten! why? volgens mij moet jij iets van toneel gaan doen... (ja ben een beetje in huis tuin en keuken psychologen-bui) @gieg: ik heb ze al gezien op ememem, maar zijn ze net zo mooi als je had gehoopt, ook in andere couleur? @jolan: je piek begint zegmaar op moment X en houdt dan max 48 uur aan. het kan zijn dat je op uur 36 pas test, en dan posi test hebt. in dat geval is de piek ook alweer bijna voorbij! als je op uur 1 van de piek test, zul je zien dat wanneer je een dag later weer test, je nog steeds een posi test hebt! ik test tegenwoordig rond ei 2x per dag. had deze ronde: 11uur nega 19uur posi (clear blue met zo'n ) dag later: 11uur posi 19uur posi dag later: 08uur: nega snap? liefs.
Die miskraam voelt ook #@!$^^% maar ze hadden het al over operaties waarvan ze niet wisten of ze mijn eileider konden laten zitten dat blijft me in ieder geval voorlopig bespaart, nu is het gewoon shit om te weten dat je waarschijnlijk een dood ietsje in je buik hebt terwijl je nog wel zwangerschapsverschijnselen hebt.... Maar we weten nu in ieder geval dat we kinderen kunnen krijgen samen! Nu ga ik lekker de ogen uit mijn hoofd huilen in bad
@ klingel: jij bent nummer zoveel die dat zegt. Ik hou gewoon van creatieve dingen zoals schilderen, fotografie, theater, zingen en dansen. Ik zet het op het internet om feedback te krijgen. Ik wil groeien... Hoe kom je overigens nu opeens op toneel?
Ik denk dat ik het wel begrijp......Ik heb dus op vrijdag avond 29 aug voor het eerst positief getest, zaterdag ochtend posi, za middag ietsje donkerder, za avond lichter. Vanaf wanneer moet ik dan rekenen? vanaf mn meest donkere test?
..............nou ik merk dat jij een sterke drang hebt om 'gezien' te worden, daarom huppel je veel op internet en praat je veel over bv JOSH/je blogs/ en dat soort dingen...... het willen krijgen van feedback is, net als daarmee willen groeien, zeer posi, wel ziet 'psych klingel' hierin ook een diepe onzekerheid over eigen prestaties, en de vraag is of dat wel nodig is.. you go girl!
@jolan vanaf de 1e x dat je echt zeker ziet dat ie POSI is. maar dat zie je het best met clearblue digitaal (en nee ik word niet door ze gesponsord )