ja dat zijn vaak waterratten ja een choco ? leuke honden vind ik dat wij hebben een jackrussel en zijn zoon kruising jackrussel/cairn terrier mvm is te laat die zouden nu moeten komen
ik doe theologie dus ik bekijk het vanuit het christelijk oog punt @ limmeke: voornamelijk op mijn nederlands
@JD: zou het graag doen, ben gek op Nederlands. @Gaby: lekker fris, ik ruik de Ajax hier helemaal, mmmm
He Jedidjah, wil je ook wel helpen! Maar meestal merk ik trouwens niet zoveel van je nederlands hoor, vind het best goed! waar gaat het dan om, spelling of zinsopbouw?
alles een beetje... fijn meiden... als jullie echt willen helpen kunnen jullie mij dan ff mailen... dan kan ik wat sturen als ik wat heb...
hey meiden las op het aug forum dat jullie hierheen verhuisd zijn.... wil wel graag op de hoogte blijven hoor van jullie ben veel te nieuwsgierig hoe het metjullie gaat en of er rozen bij komt Ik had vandaag ineens een klodderslijm, sorry voor het detail, bij mn afscheiding. Nog nooit gehad... Ook mn o-test was nog steeds met een heel licht 2e streepje. Nou ik moet nog 1 week wachten.... wachten duurt lang :S groetjes jolan
idd heel erg...en wat denk je van die mensen die gebeld hebben met hun grootste angsten...ben je toch mooi voor het lapje gehouden zeg JE hebt het gevond zie ik Jolan ...gezellie meis
jaja heb het gevonden idd van dat astro tv, bizar..... geloofde er al niet echt in, maar toch... je weet maar nooit. Maar je ziet dus, oplichterij!