Ik ben even benieuwd wie hier ook in gelooft? Meestal als ik een naald aan een touwtje garen doe en ik ga bij iemand 3 keer naast zijn hand op en neer en dan hang ik het touwtje boven diegene ze hand.. dan betekent dat (een rondje) een meisje is.. en een streep.. dus dat die recht heen en weer gaat een jongetje.. en als hij stil blijft hangen krijg je geen kids meer.. Bij de meeste mensen bij wie ik dat heb gedaan klopte het. Bij mij en mijn vriend geeftie ook allebei hetzelfde aan.. Maar van de week heb ik alleen gezeten.. en toen deed ik dat met vragen.. Ik vroeg: wat is ja: toen ging die rondjes draaien.. en toen ik vroeg.. wat is nee. ging hij recht heen en weer. Toen ik de vraag stelde: Ben ik zwanger.. ging hij rondjes draaien. Ben ik al lang zwanger: Ging hij rechtdoor Ben ik rond de 3 weken zwanger: rondje draaien. Ben ik in juni uitgerekend: rechtdoor.. Ben ik in mei uitgerekend: rondjes draaien. Ik vond dat zo raar.. Ook omdat ik iets vroeg over mijn opa.. (iets persoonlijks) en mijn moeder kwam gister iets vertellen over mijn opa.. en dat wist ik een paar dagen geleden ivm die naald.. het klopte helemaal.. Zou het dan ook kloppen dat ik zwanger kan zijn?
hey, ik heb het hierjuist is uitgeprobeerd! ik vroeg: wat is ja? ging ie rondjes draaien ik vroeg: wat is nee. ging hij heen en weer ik vroeg: ben ik zwanger? ging hij rondjes draaien ik vroeg: is het een meisje? gij hij rondjes draaien ik vroeg: is het een jongen? gij hij heen en weer ik vroeg: ben ik uitgerekend in mei? ging hij heen en weer ik vroeg: ben ik uitgerekend in juni? ging hij rondjes draaien! ik hoop stiekem dat het klopt!
mijn schoonzusje die doet dit ook regelamtig maar dan alleen met jongen meisje idee. en daar draauit ie altijd rondjes (ze weet al dat ze meid krijgt dus klopt idd) en als haar zoontjes dan de hand ertussen doen dan stopt ie meteen en bij haar ma ook dus het kan idd best werken.
Heey! Ik heb net ook gependeld! Toen ik vroeg wat is ja draaide de naald een rondje Toen ik vroeg wat is nee ging hij recht heen en weer Ik vroeg: ben ik nu zwanger (rondje!) Ik vroeg: ben ik al lang zwanger (heen en weer) Ik vroeg: ben ik vijf weken zwanger (heen en weer) Ik vroeg: ben ik nu vier weken zwanger (rondje) Ik vroeg: ben ik nu vier weken en 1 dag zwanger (heen en weer) Ik vroeg: krijg ik een jongetje (rondje) Ik vroeg: krijg ik een meisje (heen en weer) OWWW IK VIND HET ZOOOOOOOOO SPANNEND! Want toevallig is mijn NOD vanavond! Ik vroeg trouwens ook nog: kan ik nu al testen (heen en weer) En kan ik morgen al testen (rondje) OWWW IK HOOP DAT HET UITKOMT! Raar vind ik wel dat ik echt mijn hand stil hield waar het draadje aan hing! Want ik wilde het niet zelf beinvloeden! Hopelijk komt het uit! Ik kan het bijna weten!
heb het ook ff geprobeerd en ja was dus rondje nee hen en weer en mijn naald zei dus ook dat ik zwanger ben en dat het een meid word echt heel appart en als ik hem boven mijn buik houd doet ie ook ronddraaien. echt heel appart heb het meerdere keren gedaan steeds zelfde uitslag en andre volgorde van vragen. ook met andere hand geprobeerd en weerzelfde dus ben erg benieuwd heb de tests vanmiddag al bestedl dus we zullen zien. hihi spannend!
ik heb dit ook al eens gedaan en toen kwam er uit dat ik een jongen, dan een meisje en dan terug een jongen zou krijgen. Toen was ik nog niet zwanger! Ik heb nu een zoon! Vandaag heb ik nog eens gependeld en dit kwam eruit Jongen, meisje, jongen zwanger dankzij medicatie in december 2008, test posi in januari, van een dochter die geboren zal worden op 4 september 2009 via keizersnede. Nadien ga ik ongepland zwanger worden in februari 2010 van een zoon die geboren zal worden op 17 oktober 2010 via keizersnede. Tja, we zullen zien, he! Het gewone geslachtspendelen heb ik al heel veel gedaan en dat is tot nu toe altijd uitgekomen. Bij m'n moeder, schoonzussen, schoonmoeder, ... bij mij klopt het eerste ook, he! Nu zien of de rest ook uitkomt bij mij! Ik ga dit ergens nog apart opschrijven zodat ik kan kijken of het klopte als het zover is!
Mijn moeder heeft dit heel vroeger eens gedaan bij mij, mn zusje en mn nichtjes. We zijn na een flinke opruimbui van mn vader het briefje met de uitslagen kwijt geraakt, maar van mn nichtje weet ik het nog. En ik weet ook dat die niet is uitgekomen gezien ze nu een dochter heeft gehad (zou alleen maar jongens krijgen) Dus nee, ik geloof er niet zo in. Het is wel leuk speelgoed, maar daar houdt het dan ook mee op.
ben erg benieuwd of dit werkt. bij mij was ja ook een rondje en nee recht op en neer. Heb wel gemerkt dat je even geduld moet hebben, want recht op en neer kan ook nog wel in een rondje veranderen. Toen ik vroeg of ik 4 weken zwanger was: ja 5 weken: nee In mei uitgerekend: ja In juni uitgerekend: nee Een jongetje: ja Een meisje: ja ? Is het een tweeling: ja ben erg benieuwd, voor mijzelf en of jullie de komende tijd zwanger zijn zoals voorspeld!
ik vind het ook spannend hoor.. ben 9 juli voor het laatst ongi geweest.. en vanmiddag wel beetje bloed met af vegen maar is nu weer helemaal weg.. wat denken jullie?
Euh..ok ik wil dit nooit geloven,maar ben zo'n ziemel die dat dus eigenlijk wel doet,dus ga jullie volgen,wel allemaal laten weten als jullie getest hebben he!
Mijn tante heeft dat laatst bij mij gedaan en daar kwam uit jongen meisje jongen en ze zei dat het tot nu toe altijd uitgekomen was. Een collega van mij die ziet me en zegt je krijgt een meisje ik he het tot nu toe altijd goed gehad. Dus ik ben eens benieuwd wie gelijk heeft.
mijn moeder heeft het 3 keer gedaan en 3 keer kwam het uit of ik het geloof weet ik niet om eerlijk te zijn hou ik niet echt van dat soort dingen (beetje eng) waarom weet ik niet maar ben wel benieuwd bij naar jullie testen hahahah niet nieuwschierig ofzo hoor
Heb net mijn mannetje gebeld (hij zit nu 200 km verder op in een hotelkamer voor z'n werk ) met het nieuws dat het weleens een tweeling kan worden, maar hij gelooft er niet in. Ik moest me bovendien nog niet te druk maken, vrijdag eerst testen Waarom ben ik met zo'n nuchtere man getrouwd? Eigenlijk twijfel ik ook wel of ik hierin moet geloven, maar het zou wel leuk zijn als het uitkwam! Wat zeggen jullie mannen als ze horen dat je hier mee bezig bent?
Mijn vriend kwàm juist thuis met zo'n verhaal! Collega van hem hield zijn ketting boven zijn hand, hij zei dat hij die had laten instralen . Maar goed hij gaf dus antwoord of toekomstig kind een jongetje of meisje zou worden. Hij kreeg 2x een verschillend antwoord. Toen deed me vriend het bij zijn collega en daar bewoon hij niet bij. Ze collega kan ook geen kinderen meer krijgen. Maar hoe doen jullie dat vragen, luid op? Beweegt de naald dan serieus? Vind het echt gek idee..
heb het net bij mijn man gedaan en kreeg hetzelfde resultaat als bij mij. Juist voor het geslacht en hoeveel! Mijn man weet dat ik daar mee bezig ben. Ga ook elk jaar bij een kaartlegster dus hij kijkt er allang niet meer raar van op!
Die van mij weet niet dat ik dit doe hoor want hij vind dat onzin Als ik een positieve test in handen krijg deze week zal ik t m wel vertellen
mijn man die deed er ook wat lacherig over en zei ach das toch onzin. maar zag aan hem dat hij het erg graag wil dat het waar is hihihi. een beetje gelooft hij er dus wel in. heb ook bij mijn dochter gedaan (2,5) en gevraagt of ze een brooertje kreeg nou niet dus. of een zusje en daar draaide hij heel hard rond hihihi zelfde als bij mij dus. zei al tegen mijn vent ka nnu nog niet test doen maar doen we zat. en doen we eerst vrijdagavond, dan is ie pas thuis, bij jou en bij mij. nou jah hij vond het best due ben benieuwd.
Heb net ook gependeld, met mijn ring aan een draadje. Ik vroeg wat is ja: van links naar rechts Ik vroeg wat is nee: van voor naar achter Ik vroeg wat is geen antwoord: rondjes In het kort: Ben zwanger van een meisje dat gezond ter wereld komt in juni 2009, en mijn gezondheid blijft tijdens mijn zwangerschap onder controle. Mijn vriend is heel blij en gelukkig als we een kindje krijgen. Toen ik vroeg of ik een vraag mocht stellen over de moeder van de kindjes van mijn vriend en haar relatie zei de pendel: NEE. Haha! Op de vragen wordt het een jongen, test ik op mijn verjaardag (volgende dinsdag) positief, test ik morgen positief en ben ik al lang zwanger was het antwoord nee. Verder trek ik ernstig in twijfel of ik dit niet zelf beinvloed heb maar hoop natuurlijk vurig van niet. Houd jullie op de hoogte!