Leuke roepnaam bij Cyanide ... Of bij Cyalater... Nee, ik vind het niet echt mooi. Van je lijstje vind ik Jalea mooi en bijzonder!
Mijn eerste gedachte was wat staat daar nou.... Ook geen idee hoe ik het uit moest spreken.. Nee ik zou voor een van de andere opties gaan. Zijn ook niet mijn smaak maar op zich wel prima namen waarvan je je ook kan voorstellen hoe je ze uit moet spreken als je ze leest
Cya vind ik leuk. Sia ken ik ook als jongensnaam, maar die wilde je toch al niet vanwege de achternaam.
'n buurvrouw van me heet Cia... (en het hondje van 'n vriendin Cyanna, maar denk niet dat je dat wil horen )
Ik vind het helemaal niks, je andere namen waren veel leuker. Ik had liever een mooie naam dan een aparte.
Vind het een beetje een vreemde naam.. De verpleegkundige die mijn bevalling deed heet Sia.. Ben de hele bevalling zowat met de naam bezig geweest. Kon er niet overzit. Dacht eerst drie keer dat ik het verkeerd had verstaan maar was echt zo. Het is inderdaad gewoon see ya (zie je later). Misschien is het gewoon een kwestie van wennen hoor.. Maar ik kan het niet helpen dat ik alleen maar see ya hoor