Weet je wat ik me nou afvraag ? Ben ook zwanger van n vent die niks met zn kind te maken wil hebben en net doet of het niet bestaat. Waar blijven de opa en oma's in dit verhaal ? Mijn ouders waren geschrokken maar enorm blij met het feit dat ze opa en oma worden, maar de ouders van de mannen die er niks mee te maken willen hebben ..... hebben die dan ook net zo weinig gevoel als zoonlief ? Ik hou de ouders van verwekker wel op de hoogte via de sms over echo's e.d. zodat ik nooit het verwijt kan krijgen "je hebt ons nooit op de hoogte gehouden" Ik vraag me eigenlijk n beetje af wat de ervaringen hiermee zijn ?
Ik heb hier gelukkig geen ervaringen mee. Maar ik vind het wel knap van je dat de grootouders op de hoogte houdt terwijl ze er niks mee te maken willen hebben... ik zou dat niet gedaan hebben. Of begrijp ik het verhaal verkeerd?
Ik weet niet eens of zijn ouders het al weten... Ik ken ze ook niet (ze wonen in het buitenland) Ik heb contactgegevens van zijn broer en zijn ouders, als ik het idee heb dat hij zijn familie niet inlicht (wat ik me nou ook weer niet kan voorstellen) dan zal ik ze tzt zelf wel op de hoogte brengen van het bestaan van hun kleinzoon!