Hi meiden, Vanochtend was het weer zo ver de Red Devils hebben weer gewonnen deze maand! Verdorie. Ben het zat zo langzamerhand. Een telefoontje van de Gyn heb ik ook nog steeds niet gekregen terwijl ik al sinds half april wacht op een oproep en me iedere week al meld met de vraag wanneer ik iets hoor (voel me echt zo'n zeur). Op naar NOD eind juni. Wie wacht er met me mee? En komt gezellig kletsen. Knuff
Ik wacht en leef gezellig met je mee.... Nog een weekje of 4 en wij zijn ook een jaar bezig, dus ik begrijp je denk ik wel Alleen zit ik al iets verder in t traject, we zijn er al achter dat ik clomid nodig had en mijn mannetje zijn zaad niet goed is dus deze ronde hebben we de eerste IUI! Spannend allemaal dus! Ik weet nog niet precies mijn NOD, die weet ik pas vanaf de inseminatie. Maar ik zie in je onderschrift dat je ook al aardig wat te verwerken hebt gehad! Heftig joh!
Hoi Flippo, Allemaal erg heftig inderdaad. Bij mn zoon was ik ook binnen 2mnd zwanger en nu is het lange wachten aangebroken .. Vind dat toch wel erg moeilijk te aanvaarden hoor! Ga zo het ziekenhuis bellen want ik wacht al sinds half april op een oproep, dat kan toch wel wat sneller dacht ik. Voor jullie dus ook al lang wachten! Vriendinnetje van mij heeft het zelfde .. en heeft laatst ook eerste iui gehad. Spannend voor jullie zeg! Wat zou het dan toch fijn zijn als het de 1e x lukt he? Laten we het hopen .. Ik wens je veel succes. Moet je nu iedere week naar het zkh? Knuf