hij doet uit zichzelf het huishouden, en meer dan ik. Hij is een super goeie papa... veel beter dan ik had gedacht! Hij doet de was uit zichzelf. Hij heeft zn stomme baan achter zich gelaten en is zij nhart gevolgd en een opleiding gaan doen in de zorg!
hij hangt vaak voor mij de was aan de lijn of haalt deze eraf, als ik vraag of hij wilt stofzuigen als ik aan het werk ben ofzo dan doet hij dat, doet vaak de afwas uit zichzelf, laat mij rondrijden in eigenlijk zijn auto... geeft me vaak ergens me zin in, zo wilde ik dolgraag een keer naar disneyland parijs, terwijl hij niet zo vakantieganger is, zei hij vorig jaar zullen we dit jaar er naar toe, ik zo waaaaaat, ja vraag maar informatie aan enzo. nu weet hij dat ik dolgraag nog een keer naar spanje wil, nu heeft hij gezegt als er volgend jaar geen kleintje is, dan gaan we naar spanje, ik wil een hond, ik wil een 2e hond okee, nou lijkt het alsof ik altijd me zin krijg, maar dat is niet zo hoor, als hij het niet wil, dan laat ie dat ook duidelijk blijken!! maar hij is voor mij de aller aller allerliefste vriend van de wereld en wil hem nooit meer kwijt en hou van hem met heel mijn hartje
Mijn man is gewoon de liefste die er bestaat voor mij - hij helpt me altijd met het huishouden en doet veel dingen uit zichzelf - wat er ook bij hem gebeurd, hij wil me altijd ontzien. Hij wil mij niet opzadelen met problemen ( al geeft dat voor mij niet ) - hij is nu al ongelooflijk lief voor zijn ongeboren zoon en elke avond weer verteld hij hem dat ie van hem houd. - hij vind het heerlijk om te knuffelen en ik ben echt een knuffelkontje. - hoe ik me ook voel, hij blijft lief voor me en staat altijd voor me klaar Het is gewoon mijn ware liefde
me man werkt heel hard voor mij en zn kleine meisje. krijg bijna alles voor elkaar bij hem met de bevalling kwam zn ware aard na boven ik moest hem troosten en rustig houden hahaha help me best wel vaak thuis met schoonmaken hou vn me man
mijn vriend zegt elke dag dat hij van me houd kriebbelt en streelt me benen en me rug in bed zeg hoe mooi ik eruit ziet in me zwangerschap met 15 kilotjes eraan. staat elke dag voor me klaar ook als ik een pest bui heb. ruimt ze troep op. kortom in die dingen een perfecte man dus
Wat een leuk topic zeg! Hij is de liefde van mijn leven omdat: - Het een ontzettend lekker ding is, en ik nog steeds in katzwijm val als ik hem zie staan. - Hij hoort altijd heel lief mijn zeur verhalen over werk aan. Je kent ze wel ( ja en toen zij zei zus en ik zo blablabla). - Is trots op me en steunt me nu ik mijn "carriere" op een laag pitje heb gezet en een iets heel anders ben gaan studeren. - Hij vertrouwd me en laat me vrij om lekker met vriendinnen af te spreken etc. - Hij werkt keihard en gaat heel verstandig met geld om. En is toch geen kniert. - Kan ontzettend van het leven genieten, lekker eten, weintje etc. - Zet een perfecte "latte macchiato". - Hij is ontzettend lief met kinderen en kan er heel goed mee omgaan. Streng maar rechtvaardig en lekker gek doen op zijn tijd. - Weet zeker dat het een ontzettend lieve pappa wordt. Nou zo kan ik nog wel even verder gaan.........
als ik moe op de bank neerplog pakt hij lotion trekt mn sokken uit en begint mn voeten te masseren. doet heel erg veel in het huishouden let op of dat ik nog wel deo e.d heb en anders neemt hij dat gelijk mee. vraagt altijd wat ik wil eten en gaat dan boodschappen halen. op mn vrije dag laat laat hij me lekker uitslapen terwijl hij het zelf ook goed kan gebruiken en als ik wakker ben maakt hij vaak iets lekkers voor me klaar.
- Hij stuurt nog steeds elke dag een sms dat hij me mist. - Hij werkt onwijs veel, maar zegt nooit nee als ik iets met hem wil doen.. - Hij ziet er altijd goed en verzorgd uit! Of we thuis blijven of niet. (Ik in tegendeel echt niet als we thuis blijven) - Hij kan zomaar uit het niets met bloemen thuis komen of zeggen laat het eten maar vanavond ik neem je mee uit eten - Op zondagen (enige dag dat hij vrij is) stofzuigt hij het hele huis omdat ik het al de hele week doe Hij is in mijn ogen gewoon geweldig. (Oké soms)
Ik ben ontzettend trots op mijn (aanstaande) man! Eigenlijk kan hij maar weinig niet goed doen bij mij.... Mijn lief is een kanjer omdat: -hij werkt kei hard voor mij en onze dochter, zorgt ervoor dat we nooit iets tekort komen. -hij helpt altijd mee in het huishouden, en altijd uit zichzelf -hij belt elke dag vanuit zijn werk, gewoon om even te horen hoe het met ons gaat -hij verteld me hoe mooi hij me vindt (zelfs nu ik een blubberbuik heb van de zwangerschap) -hij steunt me onvoorwaardelijk, en kiest ook altijd partij voor mij (hij zal me nooit afvallen waar anderen bij zijn) Eigenlijk doet hij heel vaak kleine dingetjes, maar het zijn ook vaak de kleine dingen waar ik zo ontzettend gelukkig van word. Hij zet bijvoorbeeld elke avond thee voor me, en laat altijd de honden uit, en als we 's avonds op de bank zitten friemelt hij altijd zo lekker door mijn haar!
Moet het toch nog even kwijt, mijn man is de laatste weken zó lief voor me! Ik voel me eigenlijk de hele dag door beroerd en doe amper wat in het huis. Nu: - Krijg ik iedere morgen ontbijt op bed - Heeft hij gisteren uit zichzelf in z'n eentje een afwas van 3 dagen weggewerkt - Kookt hij iedere avond het eten af (ik snij de groenten, schil de aardappelen en zodra het op het vuur staat, is de keuken voor mij verboden terrein geworden..) - Ik hoor hem nooit zeuren als het een keer een bende in huis is, of ik de hele dag op bed gelegen heb Heb hier ook verhalen gelezen dat het anders kan, dus... Nu weet ik het zeker: Ik ben met de liefste man van de hele wereld getrouwd!
Oja en als het een keer een bende is in huis, pakt hij na zijn werk rustig de stofzuiger en werkt net zolang door tot het weer toonbaar is
Mijn vriend is een kanjer omdat: - hij uit zichzelf dingen in het huishouden doet - hij de wc-bril na het plassen weer omlaag doet - hij zijn sokken niet meer binnenstebuiten in de wasmand gooit nadat ik er 1 keer iets van gezegd heb - hij anti snurkspray gebruikt omdat hij zich zo schuldig voelde dat ik van zijn gesnurk niet goed kon slapen - hij elke dag verteld hoeveel hij van me houd en hoe mooi hij me vind - hij speciaal voor mij 's avonds laat naar het tankstation rijd om chocolade te kopen als ik ongesteld ben - hij me laat slapen als ik op de bank in slaap val "omdat ik er zo lief uitzie als ik slaap" - hij de mooiste groene ogen heeft die ik ooit heb gezien *smelt* - hij net zo graag kinderen wil als ik - hij een hele leuke papa zal worden, dat weet ik zeker ben heel erg blij met mijn vriend
- hij werkt zich echt een slag in de rondte meestal 60 uur p week. -zeurt nooit als ik iets niet gedaan heb in het huishouden -heeft me zover gekregen om weer rijlessen te nemen -is erg lief voor onze jongens -doet alle klussen in huis -heeft zelf in 5 mnd tijd onze achtertuin helemaal alleen opgeknapt. -staat na 4uurtjes slapen op om op de kids te passen als ik moet rijlessen kortom ik mag echt niet klagen!