Ik wil kidz impulz speelkleed bestellen was via google nog even op zoek naar eventuele kortingactie die ik over het hoofd heb gezien. En kom ik terecht op de site: nutriciaspaaractie.nl waar je kan sparen voor maximaal 25 euro korting op het kleed maar ook andere producten. Kent iemand die actie? Ik kan namelijk nergens vinden of die actie nog loopt.....
Ja die loopt nog, je kan van alle nutricia spullen streepjescodes bewaren die zijn volgens mij 0,50cent waard moet je ff goed op de site kijken
ja die actie loopt gewoon nog (maarja dan moet je dus wel 5 spaarkaarten hebben). Zo heb ik de afgelopen jaren geregeld wat besteld. Leveringen lopen altijd perfect, nooit ergens een probleem gehad. Zelfs Simply Colors die mij een keer belde omdat er een kleur niet op voorraad was, of het een andere kleur mocht zijn. Hieronder alle nog lopende acties van nutricia Spaarartikelen • Nutricia Spaarprogramma
Ja hoor, werkt prima! Met codes van Olvarit, Bambix en nog iets geloof ik. Zal niet zo hard gaan als je veel vers maakt, maar gewoon effetjes doorsparen!
@maggie: hier nog wel aantal kaarten liggen waar ik niks mee doe, en heb zelf nog 7 codes en dr komt een tweede aan, dus ga voorlopig nog niet stoppen met sparen. wil je de kaarten van me overnemen?
Ik zou je oproep bij 'Gratis en aanbiedingen' zetten... (Maar dat gebeurt vast toch wel als een moderator je topic leest. Ze zijn erg streng geworden hier )
Dat is erg aardig! Maar ik heb zag op de website dat je de spaarkaarten kunt uitprinten dus dat is net zo handig maar dank je wel voor het aanbod