Wat nu?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door koppel, 3 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koppel

koppel Niet meer actief

Ik ben in de tweede week van mijn strip 2 dagen achter elkaar de pil vergeten in te nemen. Toen ik gister naar de wc ging zat bloedde ik. Ik dacht dat ik ongesteld was, maar vanmorgen had ik weer niks. Ook vannacht heb ik niet gebloed.

Wat kan dit zijn? Ik ben nu niet verder gegaan met het innemen van de strip.

2. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    ligt eraan wat je wilt..
    Wil je wel zwanger worden, dan kan je gewoon afwachten
    Wil je niet zwanger worden, dan is het een telefoontje/bezoekje naar de huisarts voor de opties.

3. koppel

koppel Niet meer actief

Mijn vriend en ik zouden liever nog een paar maanden wachten. Aangezien ik net mijn baan op wil zeggen en ander werk zoek. Al denk ik stiekem dat ik het toch wel heel erg leuk zou vinden als ik wel per ongeluk zwanhger raakte nu. Alleen wil me vriend ook gelukkig houden.

Zal ik afwachten tot morgen, mischien komt de ongesteldheid morgen wel toch?

4. speeters

speeters Fanatiek lid

26 nov 2006
    1.410
    0
    0
    België
    Kan een kleine doorbraakbloeding zijn door het vergeten van de pil, dit gebeurt wel vaker. Ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken! Wel de volgende dagen met condoom vrijen tot je weer veilig bent (minstens 7 dagen de pil opnieuw goed geslikt hebt)

Deel Deze Pagina