Als meimama begonnen en een aprilkindje gekregen... Toen ik 34 weken en 4 dagen zwanger was braken mijn vliezen. Omdat de kleine nog niet ingedaald was en de zwangerschap nog niet voldragen was, ben ik toen opgenomen in het ziekenhuis. Ik moest bedrust houden, mocht alleen douchen en naar de wc. Op 1ste paasdag (Ik was toen 35 w 2 d zwanger) begon de (heftige) bevalling. Na een weeenstorm van 4.00 tot 11.00 en 8 minuten persen is onze dochter Yildou Reanne geboren. Tijdens de bevalling daalde haar hartslag en toen ze geboren was bleek de navelstreng om haar hals te zitten. Gelukkig huilde ze gelijk. Ze woog 2635 gr. Omdat ze prematuur was heeft ze 2 dagen in de couveuse gelegen en daarna nog 4 dagen in het wiegje op de couveuse-afdeling. Afgelopen vrijdag zijn we thuis gekomen uit het ziekenhuis. Alles gaat inmiddels voorspoedig. Ze drinkt goed op de borstvoeding en groeit elke dag 20 gr. Ze is al bijna weer op geboortegewicht! Foto's zijn te bewonderen in mijn album! Groetjes Simone
Hoi mei-mama! Of nou ja, april natuurlijk Fijn te horen dat alles zo goed gaat, nog een keertje van harte gefeliciteerd en geniet ervan!
Van harte gefeliciteerd. En wat een leuke manier om Yildou zo te schrijven. De oudste dochter van mn vriend heet Jildau .