Jolie Jaeda Jolie Joy Jolie Jiëm Jolie Julia oh ik kan nog wel even doorgaan maar moet net je smaak zijn
Zou je niet in eerste instantie namen zoeken die je mooi vindt en dan kijken of ze passen bij Jolie? Zo zou ik het tenminste doen.
Ja dat zou handig zijn, maar ik ben op dit moment inspiratieloos. Ik kan alleen bedenken Jolie Noelle . Onze eerste dochter heet Lynn dus dat als 2e naam valt al af.
Jolie Noelle klinkt toch prima? Iets als Jolie Emma of Jolie Isabelle vind ik ook mooi. Ik zou niet voor een tweede naam eindigend op -ie kiezen...vind ik minder mooi staan.
Nee, dezelfde klank vind ik ook niet mooi dan word het net zo'n versje. Noelle vind ik ook erg leuk. hecht ook niet heel veel waarde aan de 2e naam hoor, vind het erg leuk met de initialen.
eisje26: nou eigenlijk gewoon zoals je het zegt J.O.L.I.E . corry: onze eerste dochter heeft als 2e naam al S.ophie , en Esmée heet mijn overleden zusje. Mooi om haar te vernoemen uiteraard dat wilden we ook graag, maar een ander familielid was ' pissig' dat mijn moeder de naam Esmée had gebruikt want ze had ooit eens in het verre verleden gezegd dat als ze een dochter kreeg ze die naam graag wilde gebruiken. teveel gedoe om die naam dus helaas. Vind het wel moeilijk. bij de eerste wisten we de naam direct maar nu weet ik gewoon geen 2e meisjesnaam te bedenken.
Jolie Sara Jolie is trouwens een prachtige naam hoor. stond hier op het lijstje onze dochter heet Faye . misschien Jolie Faye