Na het topic gelezen te hebben over de slechte kwaliteit van de kv testen ga ik toch weer twijfelen hoor. Zit dus niks anders op dan te wachten en over een paar dagen dan nog maar een keer testen.
Gefeliciteerd! Jouw streepjes zijn echt wel donkerder dan die vage lijntjes hoor die soms op de kv testen komen. Ik zou sowieso op je NOD nog testen want het is natuurlijk nog vroeg.
Gefeliciteerd! Misschien kan je voor jezelf nog een digitale test doen. Misschien geven woorden meer vertrouwen dan streepjes 😉
Ja hoor,duidelijk. Grappig hè, wil je zo graag een 2e streepje, staat ie er, geloof je het niet 😄😄😄
Ja inderdaad! Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik bij heel veel foto's hier op het forum waarbij anderen zeggen dat ze een duidelijk streepje zien ik helemaal niets zie :-|
Deze zijn duidelijk hoor. Gefeliciteerd Je hoeft geen andere testen meer te doen hoor, over een week of 5/6 de echo
Haha ja, kan me voorstellen hoor. Ik heb net zo'n digitale gekocht die ik van mijzelf volgende week dinsdag of zo mag doen. Nog even ter bevestiging. Vanochtend was streepje iets donkerder maar nog geen knaller. We zien het wel. Innesteling was volgens mij nog niet zo lang geleden. Heb wel lichte krampjes / trekkerig gevoel dus ik denk steeds dat ik ongesteld word maar vooralsnog niets te bekennen.
Ja joh, is toch gewoon leuk om te zien? Die eerste weken zijn ook zoooo raar: je merkt niets, moet maar gewoon vertrouwen dat het goed komt. Pfff...
Ja klopt. Hoewel ik wel van alles merk eigenlijk. Echt een raar gevoel bij m'n baarmoeder. Den beetje alsof ik ongesteld moet worden maar dan anders. Hoop maar dat dat ok is. Kon toch niet laten in ieder geval om de digitale test te doen en tadaaaa... Ik ben een beetje in shock. Ander merk en ander systeem. Het is dus echt zo.
Deze is van Etos en dan het eigen merk. Heb de goedkoopste digitale genomen die ik zag liggen. Deze was iets van 9 euro. Prima ding.