En?en?en?Lijkt dit al ergens op?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Suzanne68, 28 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

Ben deze maand aan het ovutesten geslagen,omdat mijn cyclus wat van slag was.Vandaag zou ik officieel mijn ei moeten hebben,maar dat gaat hem niet meer worden ben ik bang,maar als ik zelf naar mijn testjes kijk zit ie er wel aan te komen vrij binnenkort?De bovenste is die van vandaag.
    Ik vind het helemaal spannend :D

Bekijk bijlage 47382

2. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Nouhou Suus, ik zou zeggen dat je ei inderdaad onderweg is. Misschien morgen? Maar klussen kan geen kwaad lijkt me.

Hihihi, onze ouwe lijven doen het lekker toch nog best goed he ;)

3. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ik durf het niet te zeggen, omdat LH altijd in je urine zit, en negatieve testen wel verschillend kunnen zijn afhankelijk van de concentratie. Bij mij was bv. de laatste VOOR de positieve lichter dan degene daar weer voor (het rijtje staat nog wel ergens in mijn album). Ik dacht al dat mijn eitjes op waren, en toen had ik de volgende dag opeens een knaltest. De LH piek is een heel plotselinge stijging, volgens mij gaat dat niet geleidelijk.

Ik zou veel klussen (nooit erg toch? :D) en net zo lang doortesten tot je een test hebt gehad waar de streep even donker is als de controle streep.

4. Suzanne68

@Desmo.....ja gelukkig maar,want ik had er een hard hoofd in,dat mijn lijf het weer zou gaan doen.Best goed voor van die ouwetjes :D

5. Suzanne68

@Evenstar....ik vind klussen idd geen straf :D
    Ik ga gelijk even in je album neuzen.

6. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

je ei zit er zeker aan te komen denk ook morgen of over morgen

7. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    misschien deze avond nog eens testen
    tis indd onderweg hoor

8. Suzanne68

Echt?!:DJeej!Ik had nml vorige maand niks wat maar wees op het hebben van een ei.Heb 3 maanden terug een mk gehad en hele cyclus van slag.En nu gewoon weer eipijn en eislijm en testen die wijzen op een ei.Ik ben helemaal blij :)

9. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Dat slijm is sowieso een superteken, net als eipijn als dat altijd hebt. Lijkt me dat het klustijd is dus :D

Toen ik mijn Mirena er na al die jaren uit liet halen en weer het eerste 'slijm' spotte, heb ik de hele dag lopen stralen als een debiel :) Leve de cyclus!

10. Suzanne68

Haha....ja waar je wel niet blij mee kan zijn:D
    En ik ben al op leeftijd en heb vorig jaar 3 mken gehad en was echt zo bang,dat mijn lijf het nu echt zat was allemaal.
    @Evenstar..ik zie dat jij erg zwanger bent :) Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina